"Het gaat best wel lekker met onze ppi"

LOGO BRAND NEW DAY

De PPI van Brand New Day zag het aantal bedrijven in haar portefeuille vorig jaar groeien met 57 procent tot 1.578. Het aantal werknemers bij deze bedrijven: 38.715 (plus 116 procent ten opzichte van eind 2014).

Met de van Brand New Day bekende toon, stelde de PPI: "Al zeggen we het zelf: het gaat eigenlijk best wel lekker met onze PPI. Nee, we zijn niet de grootste. Dat zouden we graag roepen, maar die claim komt Be Frank toe… die heeft de meeste werknemers in de boeken. Hebben ook mooie pensioenen, Big Frank, eerlijk is eerlijk. En je hebt trouwens ook nog de PPI van Aegon, die heeft de meeste werkgevers in de boeken. Chapeau! En wij? Wij doen in dat geweld van die grote jongens ook lekker mee: we groeien hard, knetterhard. Zitten in het kielzog van de big boys. En binnenkort gaan we zwarte cijfers schrijven. Winst, voor zover we weten als eerste PPI in de markt. Een best wel serieus poedelprijsje, want winst is uiteindelijk toch een niet onbelangrijk deel van een businessplan. Zeggen ze."
 

Reactie toevoegen

 
“Beter kijken naar effect CPB-voorstel op pensioenopbouw millennials”

“Beter kijken naar effect CPB-voorstel op pensioenopbouw millennials”

Het nieuwe beleidsvoorstel van het CPB, over de flexibelere vormgeving van het pensioenstelsel, maakt de kloof in pensioenopbouw tussen verschillende generaties...

BeFrank viert tienjarig jubileum

BeFrank viert tienjarig jubileum

BeFrank, de grootste PPI van Nederland, bestaat tien jaar en gaat dat vieren. BeFrank telt anno 2021 ruim 1.000 klanten en 270.000 werknemers die er pensioen opbouwen....

Spaarbedrijf Brand New Day groeit hard

Spaarbedrijf Brand New Day groeit hard

“Waar we vroeger vooral klanten bij de grote verzekeraars vandaan haalden, gaan we nu steeds meer concurreren met de grootbanken.” Aldus Kalo Bagijn,...

ASR rondt overname Brand New Day PPI af

ASR rondt overname Brand New Day PPI af

ASR heeft de overname van Brand New Day PPI afgerond. ASR krijgt door de overname een marktaandeel van 15 procent in de markt voor beschikbare premieregelingen....

Beleggen: het nieuwe normaal

Beleggen: het nieuwe normaal

(Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day, in Ken je vak! VVP 6-2020) Uw klanten willen uiteindelijk veel vermogen, weinig kosten en zo min mogelijk risico. Als u aan...

Ik beloof je meer én blijere klanten

Ik beloof je meer én blijere klanten

(Marketing door Joost Tieland, Brand New Day, in VVP 5-2020) Het frustrerende van dienstverlening? Het heeft iets ongrijpbaars. Anders dan een fysiek product kenmerkt...

Mijlpaal van 4000 offertes voor lijfrente-uitkering Brand New Day

Mijlpaal van 4000 offertes voor lijfrente-uitkering Brand New Day

Brand New Day kijkt tevreden terug op de lancering van de bancaire lijfrente-uitkering een jaar geleden. In totaal zijn er in een jaar tijd bijna 4.000 offertes...

Uw klant is nooit te jong voor pensioen

Uw klant is nooit te jong voor pensioen

Door Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day. Vraag een willekeurige jongere eens naar zijn pensioen en u wordt waarschijnlijk met glazige ogen aangekeken. Logisch,...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

"Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite, betoogt Joost Tieland van Brand New...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

(Door Joost Tieland, Brand New Day) Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite: We...