PPI Brand New day: volgend jaar winst

Jan Willem Hoitsma

"Er zijn in de markt een paar PPI’s die hard groeien. En onze PPI is daar één van. Daar zijn wij best trots op. De komst van de PPI een paar jaar geleden heeft gezorgd voor meer concurrentie en dus lagere kosten voor bedrijven én werknemers. Door die lage kosten is nog geen enkele PPI winstgevend. Ook wij nog niet. Maar we verwachten conform planning begin 2016 voor het eerst wint te maken", zegt Jan Willem Hoitsma, Directeur Brand New Day PPI

De PPI, de 3-jarige dochter van Brand New Day waar bedrijven het collectieve pensioen van hun werknemers kunnen onderbrengen, heeft onlangs de duizendste werkgever in de boeken bijgeschreven. In totaal verzorgt de PPI van Brand New Day nu voor ruim 25.000 werknemers hun collectieve pensioen. Hiermee is het totaal aantal klanten in één jaar bijna verdubbeld. Klanten zijn bijvoorbeeld: Exact Software, DLA Piper, Marqt, Tony’s Chocolonely, Artsen zonder Grenzen, Warchild, OGD en consultant HayGroup. En sinds kort ook de 1.000ste klant Richting B.V, specialist in begeleiding, preventie en consultancy op het gebied ziekteverzuim.

 


 

Reactie toevoegen

 
ASR rondt overname Brand New Day PPI af

ASR rondt overname Brand New Day PPI af

ASR heeft de overname van Brand New Day PPI afgerond. ASR krijgt door de overname een marktaandeel van 15 procent in de markt voor beschikbare premieregelingen....

Beleggen: het nieuwe normaal

Beleggen: het nieuwe normaal

(Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day, in Ken je vak! VVP 6-2020) Uw klanten willen uiteindelijk veel vermogen, weinig kosten en zo min mogelijk risico. Als u aan...

Brand New Day PPI: payrollbedrijven niet klaar voor nieuwe pensioenwetgeving

Brand New Day PPI: payrollbedrijven niet klaar voor nieuwe pensioenwetgeving

Slechts 20 procent van de payrollwerkgevers waar Brand New Day mee in contact is, is al actief met een pensioenregeling aan de slag gegaan. Dit terwijl payrollbedrijven...

Ik beloof je meer én blijere klanten

Ik beloof je meer én blijere klanten

(Marketing door Joost Tieland, Brand New Day, in VVP 5-2020) Het frustrerende van dienstverlening? Het heeft iets ongrijpbaars. Anders dan een fysiek product kenmerkt...

Mijlpaal van 4000 offertes voor lijfrente-uitkering Brand New Day

Mijlpaal van 4000 offertes voor lijfrente-uitkering Brand New Day

Brand New Day kijkt tevreden terug op de lancering van de bancaire lijfrente-uitkering een jaar geleden. In totaal zijn er in een jaar tijd bijna 4.000 offertes...

Uw klant is nooit te jong voor pensioen

Uw klant is nooit te jong voor pensioen

Door Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day. Vraag een willekeurige jongere eens naar zijn pensioen en u wordt waarschijnlijk met glazige ogen aangekeken. Logisch,...

ASR volledig eigenaar Brand New Day PPI

ASR volledig eigenaar Brand New Day PPI

ASR maakte woensdag bekend dat zij haar belang van 50 procent in Brand New Day Premiepensioeninstelling (PPI) voor 70 miljoen euro uitbreidt naar 100 procent. Verder...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

"Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite, betoogt Joost Tieland van Brand New...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

(Door Joost Tieland, Brand New Day) Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite: We...

Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Het is zeker geen gekke gedachte om beleggen in deze tijden pro-actief onder de aandacht van uw klanten te brengen. Wie vroeger vermogen wilde opbouwen, had...