Uitnodiging voor het college 'De mythe van de prestatiemaatschappij'

Arjan van Dam

Het Executive Program 'De Betekenis van Rijkdom' van de Erasmus Universiteit organiseert op 29 maart in Conferentiecentrum Samaya in Werkhoven (bij Utrecht) het college 'De mythe van de prestatiemaatschappij' met als spreker dr. Arjan van Dam.

"We leven in een prestatiemaatschappij en dat beïnvloedt diepgaand hoe we ons voelen, wat we denken en wat we doen. Wat betekent dit voor geluk, rijkdom en een duurzame samenleving? Wil je in je eigen en zakelijk leven hier wijzer in worden en een eigen visie over creëren? Kom naar het college en verrijk je!", aldus programmadirecteur Natasja Naron. "Kenmerkend voor een prestatiemaatschappij is dat niet je afkomst bepaalt wat je waard bent, maar je prestaties. Als je getalenteerd bent en hard werkt kan iedereen de top bereiken, dat is het bijpassende motto. Hiermee legt de prestatiemaatschappij de weg naar rijkdom open voor iedereen. Dus je zou op je gelukkigst zijn als je het meest succesvol bent van iedereen. Maar hebben we als mens alleen maar succes en goede prestaties nodig om gelukkig te kunnen zijn? Of hebben we meer nodig dat de prestatiemaatschappij ons niet kan geven?" Van Dam laat zien welke aspecten van de prestatiemaatschappij kunnen bijdragen aan ons geluk, waar je juist minder op moet focussen en hoe je gericht op ware rijkdom betekenisvoller kunt leven en werken.

Er zijn nog plaatsen vrij. Kosten 50 euro. Meer informatie klik HIER.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Drie vacatures bij Gabriël Financiële Bescherming (advertorial)

Drie vacatures bij Gabriël Financiële Bescherming (advertorial)

Gabriël Financiële Bescherming is een bijzonder advieskantoor dat werkt vanuit een duidelijke visie. “We merken vaak dat mensen bij ons komen...

Gabriël introduceert verzekering die meebouwt aan de gemeenschap

Gabriël introduceert verzekering die meebouwt aan de gemeenschap

Gabriël Financiële Bescherming heeft de Gabriël Samen Verzekerd ontwikkeld, een verzekering die teruggrijpt naar de oorsprong van verzekeren: met...

Pole position

Pole position

Consumenten vinden financieel advies belangrijk en de onafhankelijk adviseur staat daarbij in pole position , zo blijkt uit onderzoek ‘Trendonderzoek klantgerichtheid...

Ga voor genoeg

Ga voor genoeg

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering ook verzilveren? Natasja Naron van Gabriël financiële bescherming heeft het...

Dag van het Topadvies: rendement van profilering

Dag van het Topadvies: rendement van profilering

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering verzilveren? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord:...

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

De vijfde Dag van het Topadvies van VVP staat volledig in het teken van het verzilveren van klantgerichtheid. Onder de titel 'How to be wow' organiseert VVP deze...

Genomineerd voor Advies Award 2019: Natasja Naron

Genomineerd voor Advies Award 2019: Natasja Naron

Zes advieskantoren zijn genomineerd voor de Advies Award 2019. De jury, bestaande uit de leden van het VVP Ondernemerspanel, ging op zoek naar kantoren met de A(dvies)-factor....

Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies

Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies

Eén van de vijf parallelsessies op de vijfde Dag van het Topadvies wordt gegeven door Natasja Naron, directeur-eigenaar van Gabriël Financiële Bescherming...

40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald

40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald

Voor de tweede keer geven Gabriël Financiële Bescherming en Stichting Encour een 40-dagenkalender uit rond de thematiek 'groeien in financiële rust'....

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

  Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...