141-160 van 202 resultaten


AVG vertaald naar de dagelijkse adviespraktijk

AVG vertaald naar de dagelijkse adviespraktijk

Bettie Hoogsteen van Adfiz stond tijdens de bijeenkomst 'AVG één jaar later, waar staan we nu?' uitgebreid stil bij de verantwoordingsplicht...

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Naast het brancheonderzoek Actief Klantbeheer dat op 13 oktober 2021 van start is gegaan, zal binnenkort ook de eerste opleiding Actief Klantbeheer in première...

Nu of nooit

Nu of nooit

Weinig financieel dienstverleners zullen verkondigen dat actief klantbeheer er eigenlijk niet zoveel toe doet. Alleen, we hebben het zo druk met de waan van de dag,...

Michiel van Vugt nieuwe voorzitter Stichting Actief Klantbeheer

Michiel van Vugt nieuwe voorzitter Stichting Actief Klantbeheer

Michiel van Vugt wordt per 1 maart aanstaande de nieuwe voorzitter van de Stichting Actief Klantbeheer (AKB). Hij volgt Marieke van Zuien op die eind vorig jaar...

Het vuur van... jeroen oversteegen

Het vuur van... jeroen oversteegen

Het vuur van.... Jeroen Oversteegen, directeur Nationale Hypotheekbond Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit....

Breder perspectief

Breder perspectief

De financieel adviseur staat midden in de samenleving. Ongetwijfeld heeft de coronacrisis nog duidelijker gemaakt hoe kwetsbaar die samenleving is. Juist een onafhankelijk...

Serie Actief Klantbeheer (intro): financiële rust voor consumenten

Serie Actief Klantbeheer (intro): financiële rust voor consumenten

In een wereld die constant in beweging is, kunnen financiële zorgen een grote bron van stress zijn voor veel mensen. Of het nu gaat om het beheren van verzekeringen,...

Klantbeheer is de basis van je onderneming

Klantbeheer is de basis van je onderneming

(Adviseur Remco van Os, VOEP Hypotheken en Verzekeringen,  in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) “Wij zijn juist gegroeid door klantbeheer....

Hoezo aflossingsblij?

Hoezo aflossingsblij?

De Familie Mulder werd bepaald niet ‘aflossingsblij’ van de brief die zij kreeg van haar bank over de aflossingsvrije hypotheek. Gelukkig werd de soep...

Adviseurs over nazorg: André van Luijk

Adviseurs over nazorg: André van Luijk

“Zorgplicht en commercie kunnen elkaar prima versterken.” Aldus André van Luijk (Woonvisie Hypotheken en Verzekeringen, Rotterdam) over nazorg...

Dag van het Topadvies nu op 7 oktober

Dag van het Topadvies nu op 7 oktober

De VVP Dag van het Topadvies is als gevolg van de coronacrisis verplaatst van 18 juni naar 7 oktober 2020. Belangrijk onderdeel van deze dag is de verkiezing van...

Schermdelen: gemak en tijdwinst

Schermdelen: gemak en tijdwinst

(VVP 02-2020) In deze nieuwe rubriek over digitale dienstverlening gaan medewerkers van de Nationale Hypotheekbond of haar dochterondernemingen in gesprek met adviseurs...

Samen vooruitgang vormgeven

Samen vooruitgang vormgeven

(Rondetafelgesprek in Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Goedwerkende software staat hoog op de prioriteitenlijst, maar uiteindelijk wordt het een...

Vertrouwen behouden (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 1)

Vertrouwen behouden (Actief Beheer Ronde van Nederland, etappe 1)

Hoe actief is adviserend Nederland met Klantbeheer? Dirk van Haarlem zoekt het uit! En dat doet hij actief! Tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’...

Duurzaamheidsprofiel: keuze voor transactie of voor opbouw relatie

Duurzaamheidsprofiel: keuze voor transactie of voor opbouw relatie

(Partner in Kennis Duurzaamheidsprofiel in VVP-special Duurzaamheid & Innovatie) Elke adviseur kan voor de woning van een relatie gratis een overzicht van mogelijke...

VVP-event Communicatie: creëer verbinding

VVP-event Communicatie: creëer verbinding

Foto: (vlnr) Silvia Janssen, Jeroen Oversteegen, Rudy van Leeuwen (bovenin), Karin van Geelen, Elisabeth Ferf, Jurjen Oosterbaan (bovenin), Mirjam Zijlstra, Diana...

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

De vijfde Dag van het Topadvies van VVP staat volledig in het teken van het verzilveren van klantgerichtheid. Onder de titel 'How to be wow' organiseert VVP deze...

Geheime bespreking jury en spotters Advies Award 2020: welk kantoor heeft de hoogste A(dvies)-factor?

Geheime bespreking jury en spotters Advies Award 2020: welk kantoor heeft de hoogste A(dvies)-factor?

Naar aanleiding van een geheime bijeenkomst van de zes juryleden van de Advies Award 2020 en de spotters heeft de jury vijf kantoren per provincie in het vizier...

Jury Advies Award 2020: dit zijn de 35 meest klantgerichte kantoren van Nederland

Jury Advies Award 2020: dit zijn de 35 meest klantgerichte kantoren van Nederland

De jury van de Advies Award 2020 heeft de namen bekend gemaakt van de 35 meest klantgerichte advieskantoren van Nederland. Met ondersteuning van maar liefst 22...

“Laat jezelf niet buitenspel zetten!”

“Laat jezelf niet buitenspel zetten!”

 (door Paul de Heer, Delphis Marketing) Tussen quotes, inderdaad. Want deze uitspraak is niet van mij, maar van Jeroen Oversteegen van de Nationale Hypotheekbond....