Brand New Day: zo wordt u ‘adviseur van de toekomst’!
Hoe verandert de dienstverlening voor adviseurs tussen nu en 2035? Die vraag beantwoordt Mark Schipper, oprichter en eigenaar van Freshmark, in de kennissessie van Brand New Day tijdens het VVP Event Pensioen & Vermogen. Na een korte introductie van Brand New Day, neemt Schipper “u mee in de trends die dienstverlening voor pensioen en vermogen in 2035 gaan beïnvloeden. Hoe ziet het businessmodel eruit in de toekomst? Wat vinden klanten belangrijk in dienstverlening en communicatie? En hoe verandert de rol van de adviseur? Het belang van samenwerken, technologie/AI, tussenpensioen en andere toekomstonderwerpen zullen aan bod komen. Laat u prikkelen, inspireren en doe nieuwe inzichten op waarmee u zelf aan de slag kunt gaan om uw dienstverlening toekomstgerichter te maken.”
Mark Schipper helpt organisaties met het anticiperen op morgen en doet hiervoor continue trendonderzoek. Daarnaast geeft hij les in trendwatching aan de Fontys Hogeschool in Tilburg.
Reactie toevoegen
Meer over
Nederlander in toenemende mate bezorgd over financiën na pensionering
Nederlanders zijn in toenemende mate bezorgd over hun financiën als ze gaan stoppen met werken en dit sluit aan bij zorgen rond de financiële situatie...
BND: cryptovaluta populairste belegging onder ondernemers
De populairste belegging onder ondernemers zijn momenteel cryptovaluta. Bijna vier op de tien ondernemers belegt in 2023 in crypto, terwijl dat in 2021 nog maar...
VVP Ondernemersnetwerk en Brand New Day: vierdaagse training ‘Verdienen met vermogen’
VVP Ondernemersnetwerk en Brand New Day organiseren komend najaar de vierdaagse training ‘Verdienen met vermogen’ voor financieel advieskantoren. Dit...
Bijna veertig procent wil voor 65e stoppen met werken
Bijna vier op de tien Nederlanders willen al voor hun 65e stoppen met werken, dat is voor de meeste werkenden ruim twee jaar eerder dan de AOW-gerechtigde...
Nieuw pensioenstelsel blinde vlek voor veel Nederlanders
De inhoud van het pensioenakkoord dat het Nederlandse pensioenstelsel grondig zal wijzigen, blijkt voor heel veel Nederlanders een blinde vlek. Bijna de helft (44...
"Nederlanders bezuinigen niet op pensioen"
"Ondanks de gestegen kosten, verminderen maar weinig mensen hun inleg voor pensioen en voor het creëren van een financiële buffer", aldus Brand New Day. Brand...
Brand New Day: pensioenbewustzijn neemt toe
Brand New Day noteerde over 2022 een nettowinst van 10,2 miljoen euro (2021: 11,7 miljoen euro). De nettowinst daalde licht door grote investeringen in marketing,...
"Nederlanders willen meer controle over beleggingen pensioengeld
Veel Nederlanders willen meer controle krijgen over waar hun pensioengeld in wordt geïnvesteerd. Bijna de helft zegt het niet fijn te vinden dat ze momenteel...
Huishoudens kunnen door geldzorgen minder pensioensparen
De enorm gestegen kosten van levensonderhoud lijken veel Nederlanders ervan te weerhouden extra geld opzij te zetten voor hun pensioen. De helft van de mensen zet...
Pensioentweedeling onder zzp’ers: ‘onwetenden’ versus ’boven op de bal’
Er lijkt sprake te zijn, aldus onderzoek in opdracht van Brand New Day, van een tweedeling in de groep zelfstandigen en ondernemers als het om hun pensioenvoorziening...