DSW als eerste verzekeraar in Top 10 Klantvriendelijkste Bedrijven

Klantvriendelijkste Bedrijf 2019

Zorgverzekeraar DSW heeft als eerste verzekeringsmaatschappij de Top 10 gehaald van Klantvriendelijkste Bedrijven van 2019. DSW werd zesde. Op de eerste plaats kwam de Efteling, dat daarmee Coolblue (de nummer 1 van 2017 en 2018) van de troon stootte.

Het Klantvriendelijkste Bedrijf is de grootste onafhankelijke publieksprijs voor klantvriendelijkheid. De prijs is in 2007 ontstaan naar aanleiding van het boek ‘Kloteklanten’ van Egbert Jan van Bel, spreker op de VVP Dag van het Topadvies.

De winnaar van de grootste publieksprijs van Nederland ontving de award donderdag 28 mei  tijdens The Customer Forum op de SS Rotterdam. Ook werden acht branchewinnaars gehuldigd. Daaronder - naast DSW in de categorie verzekeraars – ook RegioBank in de sectie banken.

Reactie toevoegen

 
Paarse krokodil is alive and kicking

Paarse krokodil is alive and kicking

(Pepijn van Kleef, MoneyView, in VVP 2025) Hier volgt een waar gebeurd verhaal. Ik wil graag een thuisbatterij. Niet alleen om mijn steentje bij te dragen aan...

Impact maken in iemands leven

Impact maken in iemands leven

(Uit VVP-special Business Support 2025) “Het gaat niet om hoeveel polissen je verkoopt. Het gaat om impact maken in iemands leven. Dát is waar we...

Digitalisering mag niet ten koste gaan van menselijke interactie

Digitalisering mag niet ten koste gaan van menselijke interactie

Verzekeraars moeten processen digitaliseren zonder de menselijke maat uit het oog te verliezen, vooral in gebieden die empathie en complexe probleemoplossing vereisen....

Gespot: ruim 160 advieshelden

Gespot: ruim 160 advieshelden

(Uit VVP 2-2025) Maar liefst 34 spotters hebben 164 topkantoren aangedragen voor de longlist van de vernieuwde VVP Advies Award. Tijdens de spottersbijeenkomst...

Buiten de lijntjes kleuren

Buiten de lijntjes kleuren

(Sonja Stalfoort, Alpina Group, in Ken je vak! VVP 2-2025) We leren het al vroeg: kleur netjes binnen de lijntjes. Maar de grootste kunstenaars beginnen met een...

Mag ik een onsje klant?

Mag ik een onsje klant?

(Sonja Stalfoort, expert in klantbeleving, in Ken je vak! VVP 1-2025) Je leest het goed: niet een ‘hele’ klant, maar een ‘onsje’ klant....

Gewoon betekenisvol zijn

Gewoon betekenisvol zijn

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! VVP 5-6 2024) We willen allemaal van betekenis zijn, privé en zakelijk. Voor steeds meer jongeren is het zelfs...

Ken je vak! klantgerichtheid: gewoon betekenisvol zijn

Ken je vak! klantgerichtheid: gewoon betekenisvol zijn

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! VVP 5-6 2024) We willen allemaal van betekenis zijn, privé en zakelijk. Voor steeds meer jongeren is het zelfs...

Wat nou als…

Wat nou als…

(Mieke Dadema, Soepel, in Ken je vak! VVP 5-6 2024) Van de week gaf ik een training A-varia actualiteiten aan een grote groep RMiA’s. Het was online via...

Chris de Bruin bij afscheid: klant wil gehoord worden

Chris de Bruin bij afscheid: klant wil gehoord worden

Chris de Bruin, welbekend bij VVP-lezers, stopt na een lange loopbaan als financieel adviseur en gaat met pensioen. VVP legde Chris een aantal vragen voor bij zijn...