Extra nieuwsbrief klantgerichtheid

Onderzoek via Pixabay

In deze extra nieuwsbrief van VVP nuttige tips klantgerichtheid voor financieel adviseurs, onder meer uit eerder onderzoek door Fred de Jong ter gelegenheid van de VVP Dag van het Topadvies en uit andere bronnen. Inmiddels loopt nieuw onderzoek: doe vooral mee! Klik op deze link. De uitkomsten worden door De Jong gepresenteerd op de Dag van het Topadvies op 11 juni. Voor meer informatie/aanmelden voor deze dag klik hier. Een van de plenaire sprekers is uw collega George Hoogkamer van Hoogkamer Assurantiën uit Lisse. Dus iemand die spreekt uit ervaring en weet waar hij het over heeft! Graag tot ziens op 11 juni!

Reactie toevoegen

 
Meer over
Toekomstbestendige FD-sector vraagt om verantwoorde groei

Toekomstbestendige FD-sector vraagt om verantwoorde groei

In Sector in beeld Financieel dienstverleners 2024 vraagt de AFM vooral aandacht voor zaken die noodzakelijk zijn voor toekomstbestendige groei van een onderneming....

Ken je vak!: Ik heb een schade…

Ken je vak!: Ik heb een schade…

(Mieke Dadema, Soepel, in Ken je vak!, VVP 4-2024) Onlangs voor het eerst een schade. Ik stond bij het stoplicht en werd vol van achteren aangereden. Wat een klap...

VVP Advies Award 2024 voor toekomstbouwer du Gardijn

VVP Advies Award 2024 voor toekomstbouwer du Gardijn

Het advieskantoor du Gardijn is de publiekswinnaar van de VVP Advies Award 2024. Het kantoor kreeg de meeste stemmen in de finaleronde dinsdagmiddag. Nieuw in...

Ik heb een schade!

Ik heb een schade!

(Mieke Dadema, Soepel, in Ken je vak!, VVP 4-2024) Onlangs voor het eerst een schade. Ik stond bij het stoplicht en werd vol van achteren aangereden. Wat een klap...

Als alles klopt….

Als alles klopt….

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak!, VVP 4-2024) Soms koop je wel eens iets en dan klopt gewoon alles. En heel eerlijk, dat vind ik verbazingwekkend...

Creëer waarde voor je klant en win zielen

Creëer waarde voor je klant en win zielen

(Turhan Özgüner, voorzitter NVHP, in VVP-special De Waarde van Advies 2024) Recent begeleidde ik de algemene ledenvergadering van de nvhp. Deze keer...

Ken je vak! Klantgerichtheid: wat maakt het verschil?

Ken je vak! Klantgerichtheid: wat maakt het verschil?

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak!, VVP 3-2024) Hoe kan het dat twee vergelijkbare trainingslocaties een enorm groot verschil in klantervaring bieden? Ik...

Klanten voor het leven

Klanten voor het leven

(Jelle Bartels, The Main Thing, in Ken je vak!, VVP 3-2024) Terwijl veel adviseurs zich richten op prijsconcurrentie of het aanbieden van de beste producten, vergeten...

Prolongeren

Prolongeren

(Mieke Dadema, Soepel, in Ken je vak!, VVP 3-2024) Ik doe het zelf ook! Ik praat ook in rare verzekeringstaal. Vorige week legde ik onze jongste medewerker uit...

Wat maakt het verschil?

Wat maakt het verschil?

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak!, VVP 3-2024) Hoe kan het dat twee vergelijkbare trainingslocaties een enorm groot verschil in klantervaring bieden?...