FlexFront introduceert FAST klantportaal

Flexfront FAST scherm 2019

FlexFront heeft het FAST klantportaal geïntroduceerd. Adviseurs kunnen de bemiddelingsfase uitbesteden aan de Compleet Dossier Service van FlexFront. In dit klantportaal kan de consument alle benodigde documenten uploaden en wordt hij op de hoogte gehouden van alle stappen in het hypotheekproces.

De consument wordt in het FAST Klantportaal begeleid met infotorials in consumententaal zodat duidelijk is aan welke eisen de gevraagde documenten moeten voldoen. Daarnaast kan hij op elk moment van de dag de status van het dossier volgen en krijgt hij bovendien notificaties bij belangrijke mijlpalen, waaronder ‘dossier compleet’-status, ‘bankgarantie gesteld’ en ‘eerste en tweede akkoord’. Ook is telefonische begeleiding mogelijk.

Naast de introductie van het FAST klantportaal introduceert FlexFront Distributie ook de samenwerking met Accelerate. Alle intermediairkantoren, die bij FlexFront Distributie zijn aangesloten, kunnen in 2019 gebruik maken van 750 euro korting op de eenmalige opstartkosten en ontvangen twee gratis gebruikerslicenties ten behoeve van de Compleet Dossier Service van FlexFront Distributie.

De Compleet Dossier Service bedraagt 175 euro per dossier. Tot 1 mei 2019 betaalt de adviseur voor het eerste dossier van Compleet Dossier Service 99 euro. Dit geldt zowel voor alle dossiers die in het FAST klantportaal of via Accelerate worden verwerkt.

Reactie toevoegen

 
Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Naast het brancheonderzoek Actief Klantbeheer dat op 13 oktober 2021 van start is gegaan, zal binnenkort ook de eerste opleiding Actief Klantbeheer in première...

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

"Als je geen band opbouwt met jouw klant gaat hij gewoon op zoek naar een nieuwe adviseur", aldus Michel Ligtlee, beleidsadviseur Vereniging Eigen Huis in deel...

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

"Geldverstrekkers zijn tegenwoordig erg actief als het gaat om het begrip ‘Know Your Customer’. Dit heeft alles te maken met de verantwoordelijkheid...

Actief klantbeheer: goed voor klant én adviseur

Actief klantbeheer: goed voor klant én adviseur

(Branchepartijen over Manifest Actief Klantbeheer, VVP 4) Financieel professionals helpen bij het informeren, initiëren, implementeren en uitvoeren van...

Marktpartijen tekenen Manifest Actief Klantbeheer

Marktpartijen tekenen Manifest Actief Klantbeheer

Het ‘Manifest Actief Klantbeheer’ is op 1 juli 2021 tijdens een bijeenkomst in Diemen getekend door marktpartijen: ABN Amro Intermediaire Distributie,...

Ook FlexFront in zee met SolidBriQ

Ook FlexFront in zee met SolidBriQ

FlexFront is een samenwerking aangegaan met SolidBriQ, aanbieder van woningverhuurhypotheken, die recent ook al samenwerkingsovereenkomsten sloot met VCN HypotheekService...

FlexFront distributiepartner verhuurhypotheken De Nederlandse

FlexFront distributiepartner verhuurhypotheken De Nederlandse

Buy-to-Let leningen van De Nederlandse worden nu ook gedistribueerd door FlexFront en in volmacht geaccepteerd door Link Asset Services (LAS). Door de samenwerking...

Open brief van Michiel van der Linde aan adviseurs én collega's

Open brief van Michiel van der Linde aan adviseurs én collega's

"Wat een tijden zijn dit. De coronacrisis brengt zoveel spanning. De wereld staat in brand. Zelf vraag je je af hoe dichtbij het virus gaat komen. Je hoopt toch...

FlexFront: lof voor opstelling geldverstrekkers in coronacrisis

FlexFront: lof voor opstelling geldverstrekkers in coronacrisis

Elke geldverstrekker neemt z’n eigen maatregelen vanwege de coronacrisis, maar toch ziet FlexFront een rode draad. Michiel van der Linde, manager commercie...

FlexFront van start met liveblog over coronacrisis

FlexFront van start met liveblog over coronacrisis

FlexFront is een liveblog gestart over de coronacrises. Per geldverstrekker wordt duidelijk gemaakt welke tijdelijke beleidsaanpassingen van toepassing zijn. Het...