FlexFront introduceert FAST klantportaal
FlexFront heeft het FAST klantportaal geïntroduceerd. Adviseurs kunnen de bemiddelingsfase uitbesteden aan de Compleet Dossier Service van FlexFront. In dit klantportaal kan de consument alle benodigde documenten uploaden en wordt hij op de hoogte gehouden van alle stappen in het hypotheekproces.
De consument wordt in het FAST Klantportaal begeleid met infotorials in consumententaal zodat duidelijk is aan welke eisen de gevraagde documenten moeten voldoen. Daarnaast kan hij op elk moment van de dag de status van het dossier volgen en krijgt hij bovendien notificaties bij belangrijke mijlpalen, waaronder ‘dossier compleet’-status, ‘bankgarantie gesteld’ en ‘eerste en tweede akkoord’. Ook is telefonische begeleiding mogelijk.
Naast de introductie van het FAST klantportaal introduceert FlexFront Distributie ook de samenwerking met Accelerate. Alle intermediairkantoren, die bij FlexFront Distributie zijn aangesloten, kunnen in 2019 gebruik maken van 750 euro korting op de eenmalige opstartkosten en ontvangen twee gratis gebruikerslicenties ten behoeve van de Compleet Dossier Service van FlexFront Distributie.
De Compleet Dossier Service bedraagt 175 euro per dossier. Tot 1 mei 2019 betaalt de adviseur voor het eerste dossier van Compleet Dossier Service 99 euro. Dit geldt zowel voor alle dossiers die in het FAST klantportaal of via Accelerate worden verwerkt.
Reactie toevoegen
Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer
Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...
Branche-initiatief Actief Klantbeheer positief over AFM-principes
De negen partijen verenigd in het branche-initiatief Actief Klantbeheer zijn positief over de AFM-principesdoorlopende ondersteuning van klanten en zien de principes...
Serie Actief Klantbeheer, deel 11: mensen helpen, juist ook in slechte tijden
Er komen tal van wijzigingen af op huiseigenaren die gevolgen kunnen hebben voor de betaalbaarheid van de hypotheek. "Het is dan ook van belang om klanten op tijd...
Serie Actief Klantbeheer, deel 10: van modern visitekaartje naar slim actief beheer
"Wie weet wat er loopt bij z’n relaties en daar proactief op inspeelt, blijft ertoe doen: er valt wat te besparen op de hypotheek, het verzekeringspakket...
Groen licht voor opleiding Actief Klantbeheer
De opleiding Actief Klantbeheer gaat na een geslaagde pilot officieel op 2 december 2021 van start. De opleiding is ontwikkeld in het kader van het initiatief...
Serie Actief Klantbeheer, deel 9: kwalijk misverstand Consumentenbond biedt ook kansen
"Welke hulp heb je tussentijds nodig bij hypotheken met een rentevaste periode van 20 jaar?' Met deze retorische vraag stelde de Consumentenbond de waarde van...
Doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer onder adviseurs!
Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...
Serie Actief Klantbeheer, deel 8: waagt u de sprong?
"We willen het allemaal. Loyale klanten. Loyale klanten zijn binnen handbereik als u uw mindset hierop aanpast. Adviseren over een passende financiële oplossing,...
Serie Actief Klantbeheer, deel 7: versla de varkenscyclus!
"Je ziet het op dit moment gebeuren. Er zijn relatief veel nieuw toetredende financieel dienstverleners op de hypothekenmarkt. Oud-werknemers van banken die voor...
Serie Actief Klantbeheer, deel 6: maak er een gezond businessmodel van
“Adviseurs zijn geen filantropische instellingen. Actief klantbeheer kost een adviseur tijd en diezelfde tijd is zo hard nodig om klanten te helpen bij nieuwe...