NN draagt bij aan campage Geldfit
Nationale-Nederlanden draagt bij te dragen aan de landelijke campagne Geldfit van de Nederlandse Schuldhulproute (NSR).
Door COVID-19 is de verwachting dat het aantal huishoudens met schuld in 2021 naar 1,5 tot 2,6 miljoen stijgt; hiervan is 41 procent problematisch. NN wijst klanten met een betalingsachterstand op de route voor passende schuldpreventie of -hulp bij de NSR. De landelijke campagne van NSR is gericht op het activeren van mensen met (beginnende) financiële problemen. Via onder andere de website Geldfit.nl en telefoonnummer 0800-8115 wordt mensen snel en laagdrempelig de weg gewezen naar een schuldzorgenvrije toekomst.
Tjeerd Bosklopper, lid van de Management Board NN Group: "Wij vinden het belangrijk om goed voor onze klanten te zorgen en bij eventuele financiële problemen vroegtijdig passende schuldhulp aan te bieden. We zijn er niet alleen bij het afsluiten van een hypotheek of verzekering, maar ook als het financieel tegenzit. Daar zetten we ons dagelijks voor in, al lukt dat helaas niet altijd. De Nederlandse Schuldhulproute helpt ons daarbij. Door samen op te trekken en effectieve initiatieven te delen, kunnen we echt iets voor onze klanten en de maatschappij betekenen."
Reactie toevoegen
Meer over
Witte Boussen trots op nominatie Advies Award 2021
Witte Boussen Assurantiën uit Terneuzen is een van de 32 genomineerden voor de Advies Award 2021. Het advieskantoor behoort tot de top 3 van meest klantvriendelijke...
Don Risicobeheer trots op nominatie Advies Award
Don Risicobeheer uit Koudekerke is een van de 32 genomineerden voor de Advies Award 2021. Het advieskantoor behoort tot de top 3 van meest klantvriendelijke advieskantoren...
Geldfitzakelijk en KvK werken nauwer samen
Geldfitzakelijk.nl en de Kamer van Koophandel hebben besloten om nauwer te gaan samenwerken om ondernemers in zwaar weer te adviseren. Sinds de lancering van Geldfitzakelijk.nl...
Vanuit een solide basis naar gezamenlijke groei
(Partner in Kennis NN in katern 'Volmachten vol in bedrijf!' in VVP 1-2021) De afgelopen jaren werkte Nationale-Nederlanden hard aan de toekomstbestendigheid van...
Knibbe (NN): “Signaalfunctie adviseurs in coronacrisis van groot belang”
“Adviseurs hebben een belangrijke signaalfunctie als het gaat om bedrijven die als gevolg van de coronacrisis in zwaar weer dreigen te komen. Op dit moment...
Sitske Mauritsz nieuwe NN-directeur Hypotheken & Consumptief Krediet
Sitske Mauritsz (54) wordt per 1 maart 2021 benoemd tot directeur Hypotheken & Consumptief Krediet bij Nationale-Nederlanden. Zij volgt hiermee Sueters op. Maarten...
Allianz en NN: wees er voor elkaar!
Als er één ding is die deze crisis ons leert dan is het wel hoe belangrijk het is om er voor elkaar te zijn. We kunnen veel automatiseren en ons aanpassingsvermogen...
We kunnen beter! centraal in New Financial Magazine
Het thema van de wintereditie 2020 ‘We kunnen beter!’ is ontleend aan het essay ‘We Can Do Better Than This’ van Charles Eisenstein. Hij...
Beleving en relevantie bepalen succes duurzame ontwikkeling
(Uit VVP-special Duurzaamheid & Innovatie) De coronacrisis heeft de samenleving een duurzame groeispurt bezorgd. Thuiswerken is ‘here to stay’,...
‘Schades daalden van zeven naar één per week’
(Partner in Kennis Hello Mobility in VVP-special Duurzaamheid & Innovatie) Hoe maken ondernemers schade beheersbaar, verhogen ze de verkeersveiligheid en reduceren...