Stappenplan voor AOV-onderhoud

Marco Kok 2017

FinRust samen met Bureau DFO een stappenplan ontwikkeld voor AOV-onderhoud. Bij het stappenplan zitten ondersteunende materialen als voorbeeld e-mails, vragenlijsten en een voorbeeldrapport.

Marco Kok (KOK Advies en FinRust): “Wij merkten in onze eigen adviespraktijk maar ook bij veel anderen, dat het AOV-onderhoud niet altijd de aandacht krijgt die het verdient. We hebben onze eigen ervaring en die van andere adviseurs verwerkt in een eenvoudig stappenplan. Het proces is samengesteld met hulp van Bureau DFO en heeft zich in de praktijk bij onder andere KOK Advies bewezen.”

FinRust en Bureau DFO stellen het AOV-stappenplan voor iedereen beschikbaar via deze link.

Reactie toevoegen

 
Meer over
"Harmonisering acceptatienormen bij brondata wenselijk"

"Harmonisering acceptatienormen bij brondata wenselijk"

Bureau DFO roept op tot harmonisatie van de acceptatienormen bij brondata. Het bureau in DFO Signalen: "Inmiddels werken meer dan 40 marktpartijen samen om het gebruik...

SharePeople komt met collectieve AOV in combinatie met crowdsurance

SharePeople komt met collectieve AOV in combinatie met crowdsurance

SharePeople voegt een verzekeringselement toe aan haar vangnet voor arbeidsongeschiktheid voor zelfstandigen. Met de huidige politieke ontwikkelingen groeit de kans...

Bureau DFO:  Scildon beste aanbieder ORV

Bureau DFO: Scildon beste aanbieder ORV

Scildon is volgens adviseurs de beste aanbieder Bancaire en Verzekeringslijfrente, gevolgd door TAF, Nationale-Nederlanden, Credit Life en Dazure.  Dit lijkt...

Bureau DFO: OAKK beste aanbieder Lijfrente

Bureau DFO: OAKK beste aanbieder Lijfrente

OAKK is volgens adviseurs de beste aanbieder Bancaire en Verzekeringslijfrente, gevolgd door Scildon en Brand New Day.  Dit lijkt uit onderzoek van Bureau DFO...

Winnaars bekend DFO Performance onderzoek aanbieders 2023

Winnaars bekend DFO Performance onderzoek aanbieders 2023

Bureau DFO heeft de winnaars bekend gemaakt van zijn Performance onderzoek aanbieders 2023. Op basis van een gewogen gemiddelde, hebben de volgende aanbieders van...

TAF: bedrijfsarts vaak niet ingeschakeld bij burn-out

TAF: bedrijfsarts vaak niet ingeschakeld bij burn-out

Minder dan een kwart van de Nederlanders zou bij het krijgen van een burn-out een bedrijfsarts raadplegen. Veel meer mensen kiezen ervoor om de huisarts te bezoeken....

Adviseur doet zaken met beperkt aantal aanbieders schadeverzekeringen

Adviseur doet zaken met beperkt aantal aanbieders schadeverzekeringen

Op de markten Particulier Schade en Zakelijk Schade wordt een zeer groot deel van de omzet door adviseurs ondergebracht bij een beperkt aantal aanbieders. Serviceproviders...

Onderzoek DFO: adviseurs gaan klanten bewuster maken van hun meerwaarde

Onderzoek DFO: adviseurs gaan klanten bewuster maken van hun meerwaarde

Adviseurs willen de komende tijd hun meerwaarde voor de klant beter over het voetlicht krijgen. Dat is de tussenstand van een onderzoek van Bureau DFO. In een nieuwsbrief...

Uitkomst herbeoordeling AO niet definitief bindend

Uitkomst herbeoordeling AO niet definitief bindend

(Kifid-uitspraak GC 2023-0526) Tussen de consument en de verzekeraar bestaat verschil van mening over de vraag of de mate van arbeidsongeschiktheid zoals die is...

Digitale basisstructuur werkt

Digitale basisstructuur werkt

(Uit VVP-special Digitale Innovatie 2023) “Innovatie moet geen doel op zichzelf zijn. Primair is het van belang dat de digitale basisstructuur werkt. Ik...