Vnab wil bijdragen aan beter branche-imago
Het VNAB-bestuur komt in 2012 met voorstellen die moeten leiden tot verhoging van de marktdiscipline en daarmee tot verbetering van het imago.
Voorzitter Rolf van de Wal tijdens het VNAB Marktdiner: “Ook al is de co-assurantiemarkt verschoond gebleven van schandalen, betekent dit niet dat wij ons niet zouden behoeven in te spannen om dit te verbeteren. Het publiek scheert ons over één kam met de ‘leveranciers’ van woekerpolissen; daarnaast maken we deel uit van de financiële dienstverlening, een sector die bij de consument ook niet altijd als even integer overkomt. Elk lid en elke medewerker kan en dient proactief bij te dragen aan herstel van vertrouwen en daarmee aan de verbetering van ons imago”. Tijdens het Marktdiner is de VNAB Award 2011 toegekend aan Rob Wagenvoord (Willis).
Reactie toevoegen
VNAB lanceert young talent award
De VNAB reikt in september haar eerste young talent award uit voor young professionals binnen de (groot) zakelijke verzekeringsmarkt die met een vernieuwende aanpak...
Eerste fase programma Contract Zekerheid afgerond
Principes en een aantal concrete hulpmiddelen. Die zijn het eerste resultaat van het programma Contract Zekerheid waarmee de VNAB eind vorig jaar van start is gegaan....
VNAB lanceert eerste podcast-reeks
De VNAB is haar eerste podcast-reeks gestart: Risk has the future. Tijdens de reeks van vier afleveringen gaat presentatrice Tamara Bok in gesprek met een wisselend...
Uitgangspunten en richtlijnen prolongatie 2022
Adfiz, VNAB en Verbond hebben ook dit jaar de handen ineengeslagen om uitgangspunten en begeleidende richtlijnen op te stellen voor het prolongatieproces 2022. De...
VNAB lanceert Risk Insurance Traineeship
De VNAB heeft Risk Insurance Traineeship gelanceerd, bedoeld, voor talentvolle en ondernemende young professionals met een (bijna) afgeronde studie op hbo of universitair...
CFD: “Onafhankelijke adviseur in verkeerde hoek gezet door nu.nl”
“Het gaat altijd alleen maar over de provisie van de tussenpersoon en de beste prijs van de verzekering en hoe makkelijk het is om het allemaal zelf in een...
Nieuwe richtlijnen om prolongatieproces op zakelijke markt te verbeteren
“Met deze uitgangspunten en richtlijnen zijn niet in één klap alle problemen rondom prolongatie en verzekerbaarheid opgelost, het is een startpunt.”Aldus...
FRISS lanceert campagne ‘Insurance Is a beautiful thing’
Insurance is a beautiful thing. Aldus FRISS in de (Engelstalige) video waarmee zij “mensen weer trots wil maken op verzekeren”. Jeroen Morrenhof, CEO...
Rob ter Mors volgt Wim Span op bij VNAB
Rob ter Mors (56) wordt met ingang van 1 maart uitvoerend bestuurder van de VNAB. Hij volgt Wim Span op, die sinds 2015 deze functie heeft vervuld. Ter Mors werkte...
Young InSurance wint VNAB Award
Traditiegetrouw wordt ieder jaar tijdens het marktdiner de VNAB Award toegekend aan iemand die gedurende vele jaren een belangrijke bijdrage aan de coassurantiemarkt...