Veeleisende klantwens

Arnold Barendrecht CCS 2019

“Wij geloven in onafhankelijk advies dat via meerdere kanalen beschikbaar is voor de klant. Een persoonlijk adviesgesprek is daar een onderdeel van, maar steeds meer zien we klanten online zoeken naar uitleg”, aldus Arnold Barendrecht, commercieel directeur bij CCS.

...

Waartoe is CCS als bedrijf op aarde?

CCS biedt innovatieve softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche. Dankzij de krachtige combinatie van kennis over de branche en ervaring in ICT, helpen wij onze klanten te concurreren in de complexe en veeleisende verzekeringswereld.

Waarom gelooft CCS in de meerwaarde van persoonlijk onafhankelijk advies?

CCS gelooft in onafhankelijk advies dat via meerdere kanalen beschikbaar is voor de klant. Een persoonlijk adviesgesprek is daar een onderdeel van, maar steeds meer zien we klanten online zoeken naar uitleg. Onze proposities sluiten naadloos aan bij het veranderen van de adviesketen en de veeleisende klantwens.

Waarom is automatisering hierbij cruciaal?

Klanten willen dat advies zich aanpast naar hun persoonlijke en specifieke situatie. Digital Insurance maakt dit mogelijk. Op basis van betrouwbare data in combinatie met robuuste softwareoplossingen kan advies individueel worden. Digitalisering is dus cruciaal om de rol van de adviseur te ondersteunen in zijn/haar advies.

Wat kunnen we in 2019 van CSS verwachten?

CCS vernieuwt Level met een nieuw uiterlijk en met verbeterde functionaliteit. Voor klanten tot acht gebruikers ontwikkelen we Level Online verder in de cloud. Daarnaast groeit de Marketplace met veel nieuwe partners tot een ecosysteem dat de adviesrol van onze klanten ondersteunt en efficiency brengt waar dat nodig is. Verder implementeren we een aantal nieuwe versies van Roundcube bij onze grootste klanten. Zo blijven we bouwen aan een productenpallet dat advies, klantbeleving en efficiency centraal stelt.

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
Meer omzet, betere klantrelaties

Meer omzet, betere klantrelaties

(door Mark van Maurik, Laudus & van Maurik. Uit Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

(door Ulrike Geerlings, Appels Financieel Advies. Bijdrage uit Special Contactgroep Automatisering van VVP). Automatisering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Automatiering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het advieskantoor dat op een efficiënte manier automatisering weet te omarmen, houdt meer tijd...

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

Omarm een robot: meer omzet, betere klantrelaties

“Er is absoluut een direct verband tussen digitalisering en het verzilveren van klantgerichtheid. Goede digitalisering betekent goed en real time inzicht in...

Aandacht

Aandacht

(Voorwoord door Willem Vreeswijk, hoofdredacteur VVP) Aandacht maakt alles mooier, is de bekende slogan van een wereldconcern. Aandacht voor mensen, voor hun wensen,...

Samen vooruitgang vormgeven

Samen vooruitgang vormgeven

(Rondetafelgesprek in Special Contactgroep Automatisering van VVP) “Goedwerkende software staat hoog op de prioriteitenlijst, maar uiteindelijk wordt het een...

Game A spelen terwijl B aan de gang is

Game A spelen terwijl B aan de gang is

(Uit Special Contactgroep Automatisering van VVP) Mensen denken graag lineair, dat is logisch en makkelijk. Maar bij digitale ontwikkeling kan de voortgang er heel...

Bijzonder en persoonlijk

Bijzonder en persoonlijk

“Probeer complexiteit en diversiteit terug te brengen zodat er meer tijd is dat kleine beetje extra te geven wat je als adviseur bijzonder en persoonlijk...

Open platform voor ketenintegratie

Open platform voor ketenintegratie

“Steeds meer adviseurs en verzekeraars sluiten aan bij Aplaza, het open platform voor ketenintegratie. Wij gaan ook vergelijkers koppelen aan ons platform...

Persoonlijke klantreis

Persoonlijke klantreis

“Met persoonlijke aandacht maak je het verschil. Want elke klant is uniek. Het is niet moeilijk een persoonlijke klantreis te realiseren”, aldus Leon...