Veeleisende klantwens
“Wij geloven in onafhankelijk advies dat via meerdere kanalen beschikbaar is voor de klant. Een persoonlijk adviesgesprek is daar een onderdeel van, maar steeds meer zien we klanten online zoeken naar uitleg”, aldus Arnold Barendrecht, commercieel directeur bij CCS.
Waartoe is CCS als bedrijf op aarde?
CCS biedt innovatieve softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche. Dankzij de krachtige combinatie van kennis over de branche en ervaring in ICT, helpen wij onze klanten te concurreren in de complexe en veeleisende verzekeringswereld.
Waarom gelooft CCS in de meerwaarde van persoonlijk onafhankelijk advies?
CCS gelooft in onafhankelijk advies dat via meerdere kanalen beschikbaar is voor de klant. Een persoonlijk adviesgesprek is daar een onderdeel van, maar steeds meer zien we klanten online zoeken naar uitleg. Onze proposities sluiten naadloos aan bij het veranderen van de adviesketen en de veeleisende klantwens.
Waarom is automatisering hierbij cruciaal?
Klanten willen dat advies zich aanpast naar hun persoonlijke en specifieke situatie. Digital Insurance maakt dit mogelijk. Op basis van betrouwbare data in combinatie met robuuste softwareoplossingen kan advies individueel worden. Digitalisering is dus cruciaal om de rol van de adviseur te ondersteunen in zijn/haar advies.
Wat kunnen we in 2019 van CSS verwachten?
CCS vernieuwt Level met een nieuw uiterlijk en met verbeterde functionaliteit. Voor klanten tot acht gebruikers ontwikkelen we Level Online verder in de cloud. Daarnaast groeit de Marketplace met veel nieuwe partners tot een ecosysteem dat de adviesrol van onze klanten ondersteunt en efficiency brengt waar dat nodig is. Verder implementeren we een aantal nieuwe versies van Roundcube bij onze grootste klanten. Zo blijven we bouwen aan een productenpallet dat advies, klantbeleving en efficiency centraal stelt.
Reactie toevoegen
Editie
Meer over
Euroface is bekend van de Finixsoftware. Sinds kort timmert het bedrijf echter ook volop aan de weg met Finsave, een applicatie die de consument makkelijk laat...
Zorg voor een volledig klantbeeld door alle informatiestromen centraal op te slaan. Dit is één van de praktijktips van André van Nieuwenhuijzen,...
“Wij nemen het stukje techniek voor onze rekening (the science) en geven de adviseur zo meer ruimte om zijn toegevoegde waarde op interpersoonlijk vlak te...
“Goede automatisering zorgt ervoor dat jij en je team kunnen excelleren. Slechte automatisering zorgt ervoor dat je out of business raakt”, aldus Joost...
“De financiële sector is doorlopend in beweging. Ook IT-ontwikkelingen bieden nieuwe mogelijkheden. De financieel adviseur moet mee in de veranderingen...
“Wacht niet af. Er komen regels over wat onafhankelijk advies is. Belangrijker is dat een klant blij wordt van een duidelijke en objectieve onderbouwing...
De Nationale Hypotheekbond ondersteunt financieel adviseurs bij het invulling geven aan pro-actief klantbeheer. Directeur Jeroen Oversteegen noemt het belangrijk...
“Met de juiste digitale hulpmiddelen zijn we als industrie in staat om veel meer mensen te bedienen. Wij zijn ervan overtuigd dat met een dergelijke benadering...
“Wij geloven in de kracht van écht persoonlijk advies. Een consument is alleen echt geholpen met persoonlijk advies inspelend op zijn/ haar klantvraag”,...
Met de slimme data-oplossingen Lckr en Historisch databeheer van Ordina kunnen adviseurs een beter en vollediger advies geven. Lckr Met Lckr heeft uw klant...