"Het gaat best wel lekker met onze ppi"

LOGO BRAND NEW DAY

De PPI van Brand New Day zag het aantal bedrijven in haar portefeuille vorig jaar groeien met 57 procent tot 1.578. Het aantal werknemers bij deze bedrijven: 38.715 (plus 116 procent ten opzichte van eind 2014).

Met de van Brand New Day bekende toon, stelde de PPI: "Al zeggen we het zelf: het gaat eigenlijk best wel lekker met onze PPI. Nee, we zijn niet de grootste. Dat zouden we graag roepen, maar die claim komt Be Frank toe… die heeft de meeste werknemers in de boeken. Hebben ook mooie pensioenen, Big Frank, eerlijk is eerlijk. En je hebt trouwens ook nog de PPI van Aegon, die heeft de meeste werkgevers in de boeken. Chapeau! En wij? Wij doen in dat geweld van die grote jongens ook lekker mee: we groeien hard, knetterhard. Zitten in het kielzog van de big boys. En binnenkort gaan we zwarte cijfers schrijven. Winst, voor zover we weten als eerste PPI in de markt. Een best wel serieus poedelprijsje, want winst is uiteindelijk toch een niet onbelangrijk deel van een businessplan. Zeggen ze."
 

Reactie toevoegen

 
Brand New Day: zo wordt u ‘adviseur van de toekomst’!

Brand New Day: zo wordt u ‘adviseur van de toekomst’!

Hoe verandert de dienstverlening voor adviseurs tussen nu en 2035? Die vraag beantwoordt Mark Schipper, oprichter en eigenaar van Freshmark, in de kennissessie van...

Praktische tips duurzaam beleggen op VVP Event Pensioen & Inkomen

Praktische tips duurzaam beleggen op VVP Event Pensioen & Inkomen

"Adviseurs die kennis en vaardigheden bezitten over duurzaam pensioen en vermogensvorming hebben een streepje voor op hun collega’s. En dat is niet alleen omdat...

Praktische pensioenhandvaten voor adviseurs op VVP Event Pensioen & Vermogen

Praktische pensioenhandvaten voor adviseurs op VVP Event Pensioen & Vermogen

"De Wet Toekomst Pensioenen is bedoeld om iedereen (meer) invloed te geven op de eigen financiële planning. Kennis van en een praktische kijk op zowel...

Nieuw bij Brand New Day: spaardeposito’s (branded content)

Nieuw bij Brand New Day: spaardeposito’s (branded content)

Zo hard als de rente steeg, zo hard groeide het afgelopen jaar de vraag naar spaardeposito’s bij Brand New Day. Omdat de grootste aanbieder van aanvullende...

Eerder stoppen met werken? Durf te vragen!

Eerder stoppen met werken? Durf te vragen!

(Blog door Brand New Day, kennispartner van het VVP Event Pensioen & Vermogen op 19 maart. Auteur: Joost Tieland, commercieel directeur). Vermogensadvies krijgt...

Brand New Day op weg naar 10 miljard euro beheerd vermogen

Brand New Day op weg naar 10 miljard euro beheerd vermogen

Brand New Day zag in 2023 het totale klantvermogen met 33 procent groeien naar 6,4 miljard euro (2022: 4,8 miljard euro). Eind 2025 moet dan 10 miljard euro gaan...

Nederlander zet in 2024 meer geld opzij

Nederlander zet in 2024 meer geld opzij

In het afgelopen jaar zorgden actuele ontwikkelingen ervoor dat zes op de tien mensen minder geld opzij zetten, aldus onderzoek door Brand New Day. Inflatie en stijgende...

BND: Nederlanders willen meer pensioen in verkiezingscampagnes

BND: Nederlanders willen meer pensioen in verkiezingscampagnes

Bijna twee op de drie  Nederlanders vindt dat pensioen nu te weinig aandacht krijgt in de verkiezingscampagne, zo blijkt uit onderzoek van Dynata in opdracht...

BND: forse groei pensioenbeleggen

BND: forse groei pensioenbeleggen

"Door een relatief onderbelicht onderdeel in de nieuwe pensioenwetgeving hebben zzp’ers en werknemers zonder pensioenopbouw per 1 juni dit jaar veel meer ruimte...

Nederlander in toenemende mate bezorgd over financiën na pensionering

Nederlander in toenemende mate bezorgd over financiën na pensionering

Nederlanders zijn in toenemende mate bezorgd over hun financiën als ze gaan stoppen met werken en dit sluit aan bij zorgen rond de financiële situatie...