‘HypotheekBlij’ nieuw campagnethema SEH
SEH’s consumentencampagne ‘LevenWonen’ gaat een nieuwe fase in. De komende maanden staat het thema ‘HypotheekBlij’ centraal in de diverse campagne-uitingen. Consumenten krijgen daarin uitleg over hoe ze blij kunnen worden en blijven van een hypotheek.
Met het thema HypotheekBlij maakt SEH een knipoog naar de campagne ‘Aflossingsblij’ van de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB). De voor- en nadelen van versneld aflossen komen dan ook aan bod. Maar de vlag ‘HypotheekBlij’ dekt veel meer, aldus SEH. "Wat HypotheekBlij precies is, kan namelijk per persoon verschillen. Voor de een betekent het (versneld) aflossen, voor een tweede verduurzamen, terwijl een derde misschien blij wordt als hij zijn hypotheek oversluit. Ook als je in een huurhuis woont, kun je HypotheekBlij worden: door een huis te kopen."
HypotheekBlij Scan
Onderdeel van het nieuwe campagnethema is de HypotheekBlij Scan. Dit is een vraag- en antwoordtool die consumenten tips oplevert over wonen en hun hypotheek en voor vervolgvragen doorverwijst naar de Erkend adviseur in de buurt.
In het eerste kwartaal van 2019 was ‘Verduurzaming van de woning’ het centrale thema binnen de LevenWonen-campagne. Die begon op de radio. Circa 3,5 miljoen Nederlanders hoorden één of meer commercials voorbij komen op verschillende radiozenders. Verschillende LevenWonen-berichten op Facebook hebben nog eens twee miljoen consumenten bereikt.
Reactie toevoegen
1 april? Misschien toch niet zo’n gek idee!
(door Harrie-Jan van Nunen, voorzitter SEH) Dinsdag deelden we een bericht dat starters vanaf 2026 meer leencapaciteit krijgen. Dankzij ruimere woonquotes en een...

SEH kiest TRIPLEi als communicatiepartner
Vanaf 1 januari 2025 verzorgt multimediale uitgeverij TRIPLEi, Financial Content BV, alle communicatie-uitingen voor de Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH)....

Nieuwe SEH-directeur: "Jaarlijks toetsen"
Maria Silveira, onlangs Bart de Nie opgevolgd als SEH-directeur, pleit voor jaarlijks toetsen van de kennis van adviseurs. In een interview op www.kop-munt.nl stelt...
Jonge starters hebben nogal wat noten op de zang
Volgens SEH staat veeleisendheid van jonge starters het kopen van een woning in de weg. Zo verlangt ongeveer een derde van de 17-34 jarige starters een tuin van...
Maria Silveira nieuwe directeur SEH
Maria Silveira volgt per 1 september Bart de Nie op als directeur van de Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH). Op dit moment is Silveira werkzaam bij Veldsink...
SEH en Impact lanceren 'Eigenwoning Challenge'
De Stichting Erkend Hypotheekadviseur (SEH) heeft samen met Impact de kennisquiz 'de Eigenwoning Challenge' gelanceerd. Volgens de SEH een nieuwe benadering om de...
Financieel adviseurs maken meer werk van actief klantbeheer
Financieel adviseurs hebben het afgelopen jaar meer werk gemaakt van actief klantbeheer, zo blijkt uit het tweede onderzoek van de Stichting Actief Klantbeheer....
Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour
"Hoe bouw je een duurzame relatie op met je klanten? Hoe verhoog je de intensiteit en het niveau van klantcontacten en hoe creëer je tegelijkertijd een solide...
Register Financieel Adviseur Duurzaam Wonen
SEH introduceert in samenwerking met De Hypotheker en Advieskeuze het register Financieel Adviseur Duurzaam Wonen. Alle bij de SEH ingeschreven financieel adviseurs...
Winnende bespaartip consumentenplatform LevenWonen.nl
Organiseer eetafspraken met vrienden of familie en rouleer iedere week. Met die bespaartip heeft Rowin van den Berge uit Hillegom de prijsvraag gewonnen van LevenWonen.nl,...