ING brengt emotie terug in merk

2023-05-01 (6)

ING lanceerde maandag een nieuwe campagne waarmee de bank de emotionele connectie met het merk wil verstevigen. De campagne benadrukt dat mensen zelf het beste weten wat de juiste keuzes zijn en wat het beste past in elke fase van hun leven. Dat wordt vertaald naar ‘Doen wat goed voelt. Laat dat maar aan jou over’. De campagne trapt af met een commercial waarin de echte verhalen van mensen centraal staan, begeleid door een nieuwe versie van het lied ‘This is my life’, gearrangeerd en gezongen door Davina Michelle. ING: “De commercial gaat over de zelfredzaamheid en veerkracht van mensen. Het is een ode aan het leven zelf en de vrijheid om dat leven op eigen manier in te vullen.”

Reactie toevoegen

 
Vakbonden: onrust medewerkers ING Bank groeit

Vakbonden: onrust medewerkers ING Bank groeit

"De onrust bij medewerkers van de ING bank groeit nadat de top van de bank deze week een nieuw loonbod op tafel legde. Medewerkers, die vorige week nog massaal naar...

Het fundament van de financiële gezondheid van consument en adviseur

Het fundament van de financiële gezondheid van consument en adviseur

(Partner in Kennis ING in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) De woning-en hypothekenmarkt is altijd in beweging. Dan is er niet altijd voldoende tijd...

Klant heeft nog veel meer te bieden

Klant heeft nog veel meer te bieden

(Rondetafelgesprek VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) De waan van de dag drukt actief klantbeheer wel eens naar de achtergrond. Zeker als klanten in...

Adviseurs maken hét verschil met digitalisering

Adviseurs maken hét verschil met digitalisering

(Partner in kennis ING in katern Digitale Revolutie in VVP 4-2022) Is er wel sprake van een digitale revolutie, zoals de titel van dit VVP-katern suggereert? Of...

Kifid: ING moet BKR-registraties verwijderen

Kifid: ING moet BKR-registraties verwijderen

(Kifid-uitspraak GC 2022-0696, bindend) Een consument heeft een klacht ingediend over de registraties in het CKI en gesteld dat de registraties niet proportioneel...

ING maakt CO2-voetafdruk inzichtelijk voor klanten

ING maakt CO2-voetafdruk inzichtelijk voor klanten

Vanaf nu kunnen ING-klanten die dat willen in de ING App en op Mijn ING zien wat de CO2-uitstoot is van hun uitgaven. De zogenoemde Voetafdruk Inzicht is een proef...

Duurzaamheid definitief op radar hypotheekadviseur

Duurzaamheid definitief op radar hypotheekadviseur

Duurzaamheid staat definitief op de radar van de hypotheekadviseur. Het onderwerp komt in bijna ieder hypotheekgesprek (84 procent) ter sprake en wordt vaak door...

NN: “Kom maar op met het leven”

NN: “Kom maar op met het leven”

Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering....

Nieuwe campagne Ohra focust op positieve ervaringen met verzekeraar

Nieuwe campagne Ohra focust op positieve ervaringen met verzekeraar

In haar nieuwe campagneconcept verbeeldt Ohra positieve ervaringen van de klant met de verzekeraar. “Deze meer emotionele koers moet uiteindelijk zorgen voor...

ING Woonbericht: meeste zorg om extreem weer

ING Woonbericht: meeste zorg om extreem weer

De grootste zorgen van huizenbezitters hebben te maken met de risico' s van extreem weer. De helft van de starters op de woningmarkt laat gebieden met een hoog omgevingsrisico...