Intrasurance wil met Yezzer bedrijfsverzekeringen toegankelijker maken
Intrasurance en Yezzer (onderdeel van ondernemersplatform ‘Yellow Walnut’ dat ruim 20.000 gebruikers heeft) zijn een partnership aangegaan die ertoe moet leiden dat bedrijfsverzekeringen toegankelijker worden voor ondernemers.
Inzet van het partnership is: zorgen dat ondernemers nog makkelijker en met de juiste ondersteuning hun bedrijfsverzekeringen kunnen regelen. De zakelijke klanten van Intrasurance gaan door het partnership ook gebruik maken van de oplossingen die Yezzer al biedt aan ondernemers, zoals online vergelijken, collectiviteitskortingen, persoonlijke ondersteuning van zakelijke verzekeringsspecialisten en online preventie- en groeidiensten, zoals trainingen, coaching en toegang tot groeiprogramma’s voor ondernemers.
Frank Cooler van Intrasurance: “Met Intrasurance richten wij ons steeds meer op de ‘insurtech’ kant waarbij wij ons digitale platform aan verzekeraars en intermediairs aanbieden. We leveren slimme oplossingen om de klantenservice te verbeteren en kosten te verlagen, waar de klant van profiteert. In het verleden hebben wij een mooie zakelijke portefeuille opgebouwd met ‘Verzekeruwbedrijf’. Omdat wij goed voor onze klanten willen zorgen zijn wij het partnership aangegaan met Yezzer, die zich specifiek op de zakelijke klant richt met innovatieve verzekerings- en risico oplossingen. Yezzer gaat onze zakelijke klanten nu bedienen, daarbij deels gebruikmakend van onze insurtech oplossingen.”
Reactie toevoegen
Meer over
Innovatie of briljante mislukking?
(Frank Cooler, Fellow Travelers, in VVP 4-2021) Wat zou de wereld zijn zonder lef, zonder toevallige ontdekkingen en zonder de mogelijkheid om te leren van wat...
(Frank Cooler, Klankbord voor Ondernemers, in rubriek Innovatie in VVP 1-2021) Wat te doen als je klein bent? Concurreren met de ‘grote jongens’ met...
Digitaal advies wint snel terrein: tips voor de adviseur
(AdVISIE door Frank Cooler in VVP 5-2020) De acceptatie en waardering van digitaal advies is, vanuit zowel de consument als adviseur, in een stroomversnelling...
Hoe innovatief is uw organisatie?
Om ons aan te passen aan een omgeving die steeds sneller en ingrijpender verandert, is innovatie noodzakelijk om te overleven als organisatie. Innoveren betekent...
Sociale vaardigheden en creativiteit
In een zomerserie stelt VVP branchegenoten de vraag: wat is momenteel de grootste kans voor de financieel adviseur? Dit keer Frank Cooler (Intrasurance). Cooler:...
Kifid stelt Intrasurance in het gelijk
De Geschillencommissie Kifid heeft gevolmachtigde Intrasurance in het gelijk gesteld. Een consument claimde waterschade op zijn woon- en inboedelverzekering, maar...
De arbeidsmarkt zal enorm veranderen door de komst van robots en de ontwikkelingen op het gebied van kunstmatige intelligentie. Wat zijn de winnaars en verliezers...
Met Building Blocks kunnen verzekeraars wensen klant voorspellen
Intrasurance en Building Blocks hebben voor verzekeraars oplossingen op het gebied van aanbevelingen (dekkingadvies en cross-sell mailings), targetting en claimafhandeling...
Als branche zouden we genuanceerder naar onverzekerbaarheid moeten kijken, constateert Leon van Riet, ceo Schade & Inkomen van Nationale-Nederlanden, in gesprek...
Nn start proef met prepaid autoverzekering
Nationale-Nederlanden en Vodafone starten een proef met de prepaid autoverzekering Bundelz. Tot juli 2018 wordt Bundelz getest en kunnen geïnteresseerden...