Intrasurance wint Gouden FD gazelle Award
Intrasurance heeft de Gouden FD Gazellen Award Noord Brabant gewonnen. De award is een initiatief van het Financiële Dagblad en wordt jaarlijks uitgereikt aan de snelst groeiende ondernemingen per omzetklasse en provincies.
Intrasurance was de winnaar in de categorie middelgroot bedrijf (2 tot 30 miljoen omzet). Om in aanmerking te komen voor de Gazellen Award moet een bedrijf een omzetgroei van minimaal 20 procent over een periode van drie jaar laten zien. Bij Intrasurance nam de omzet in drie jaar met 182 procent toe. Ook moeten bedrijven financieel gezond zijn. Volgens directeur Fred Slikker schuilt het 'geheim van Intrasurance' in de eenvoud en het gebruiksgemak van de websites. Intrasurance is gespecialiseerd in het automatiseren en vereenvoudigen van verzekeringsprocessen. De software en technieken die Intrasurance ontwikkelt, worden ingezet bij de labels zoals Verzekeruzelf.nl. "De consument heeft zelf volledige controle over zijn verzekeringen en kan deze online aanvragen, wijzigen of beëindigen. Hiermee wordt verzekeren inzichtelijker en toegankelijker gemaakt voor iedereen", aldus Slikker.
Reactie toevoegen
Digitaal advies wint snel terrein: tips voor de adviseur
(AdVISIE door Frank Cooler in VVP 5-2020) De acceptatie en waardering van digitaal advies is, vanuit zowel de consument als adviseur, in een stroomversnelling...
Hoe innovatief is uw organisatie?
Om ons aan te passen aan een omgeving die steeds sneller en ingrijpender verandert, is innovatie noodzakelijk om te overleven als organisatie. Innoveren betekent...
Sociale vaardigheden en creativiteit
In een zomerserie stelt VVP branchegenoten de vraag: wat is momenteel de grootste kans voor de financieel adviseur? Dit keer Frank Cooler (Intrasurance). Cooler:...
Kifid stelt Intrasurance in het gelijk
De Geschillencommissie Kifid heeft gevolmachtigde Intrasurance in het gelijk gesteld. Een consument claimde waterschade op zijn woon- en inboedelverzekering, maar...
Intrasurance wil met Yezzer bedrijfsverzekeringen toegankelijker maken
Intrasurance en Yezzer (onderdeel van ondernemersplatform ‘Yellow Walnut’ dat ruim 20.000 gebruikers heeft) zijn een partnership aangegaan die ertoe...
Met Building Blocks kunnen verzekeraars wensen klant voorspellen
Intrasurance en Building Blocks hebben voor verzekeraars oplossingen op het gebied van aanbevelingen (dekkingadvies en cross-sell mailings), targetting en claimafhandeling...
Als branche zouden we genuanceerder naar onverzekerbaarheid moeten kijken, constateert Leon van Riet, ceo Schade & Inkomen van Nationale-Nederlanden, in gesprek...
Nn start proef met prepaid autoverzekering
Nationale-Nederlanden en Vodafone starten een proef met de prepaid autoverzekering Bundelz. Tot juli 2018 wordt Bundelz getest en kunnen geïnteresseerden...
Verzekeruzelf moet klant zeven schadevrije jaren geven
Een consument die een klacht indiende over de ondoorzichtige berekeningswijze van het aantal schadevrije jaren en het inroepen van de en-bloc clausule door Verzekeruzelf.nl...
Van Ameyde en Intrasurance slaan handen ineen
Van Ameyde en Intrasurance gaan gezamenlijk schadeverzekeraars een digitale totaaloplossing bieden, van het online aanvragen van offertes en polisadministratie tot...