NN: “Kom maar op met het leven”

Mariëlle Krouwel

Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering. Mariëlle Krouwel, Head of Global Branding NN Group: “Hiermee zet NN zich neer als de onvoorwaardelijke supporter die mensen aanmoedigt om alle veranderingen in het leven vol vertrouwen aan te gaan. Een campagne die over kansen en mogelijkheden gaat in plaats van over risico’s, juist ook op momenten dat er in je leven iets verandert.”

In de nieuwe commercial laat de jonge Bobbie zien dat veranderen een kwestie van doen is. Krouwel: “Vol vertrouwen neemt ze het heft in eigen hand en besluit haar loszittende melktand zelf het laatste zetje te geven. De boodschap: ‘Voor welke verandering je ook staat, onze support heb je. Dus kom maar op met het leven.’”

 

Reactie toevoegen

 
Eva Fransz underwriting manager brand NN Beurs

Eva Fransz underwriting manager brand NN Beurs

Met het aantrekken van Eva Fransz per 1 juni breidt Nationale-Nederlanden Beurs het managementteam uit met een underwriting manager Brand. Fransz werkt sinds 2011...

Wilbert Ouburg benoemd tot CRO NN Leven & Pensioen

Wilbert Ouburg benoemd tot CRO NN Leven & Pensioen

Wilbert Ouburg wordt per 1 april benoemd tot Chief Risk Officer van Nationale-Nederlanden Leven & Pensioen. Hij volgt Hans Bonsel op, die deze functie sinds...

NN wil meer duidelijkheid in nieuw pensioenstelsel

NN wil meer duidelijkheid in nieuw pensioenstelsel

Meer duidelijkheid en transparantie in het nieuwe pensioenstelsel voorkomt complexiteit in de uitvoering en laat het vertrouwen in het stelsel stijgen. Dit is één...

NN en ABW versterken positie in zakelijke mobiliteitsmarkt

NN en ABW versterken positie in zakelijke mobiliteitsmarkt

“Met dit partnerschap wordt een volgende stap gezet in de ontwikkeling van integrale oplossingen op gebied van mobiliteit en wagenparken.” Aldus NN en...

a.s.r. wint opnieuw alle Beste Partner prijzen Adfiz Prestatie Onderzoek

a.s.r. wint opnieuw alle Beste Partner prijzen Adfiz Prestatie Onderzoek

Alle Beste Partner Prijzen in het Adfiz Prestatie Onderzoek zijn ook dit keer gewonnen door a.s.r.. De resultaten per categorie: Efficiency: 1. a.s.r., 2. Nh1816,...

NN krijgt boete van 4 ton voor overtreden provisieregels

NN krijgt boete van 4 ton voor overtreden provisieregels

De AFM heeft een boete van € 400.000 opgelegd aan Nationale-Nederlanden Schade vanwege het overtreden van provisieregels. In augustus 2016 heeft Delta Lloyd...

Beleggen: het nieuwe normaal

Beleggen: het nieuwe normaal

(Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day, in Ken je vak! VVP 6-2020) Uw klanten willen uiteindelijk veel vermogen, weinig kosten en zo min mogelijk risico. Als u aan...

NN analyseert pensioenakkoord voor adviseurs

NN analyseert pensioenakkoord voor adviseurs

“We vinden het goed dat er een vorm van eerbiedigende werking komt voor bestaande premieregelingen.” Aldus NN in de analyse die zij voor financieel...

NN: "Duurzame inzetbaarheid komt nog onvoldoende van grond"

NN: "Duurzame inzetbaarheid komt nog onvoldoende van grond"

Nationale-Nederlanden zegt zich goed te kunnen vinden in de recente kabinetsreactie op de adviezen van de Commissie Borstlap en de WRR. Met het kabinet is NN het...

NN komt met digitaal huishoudboekje met verzekeringenoverzicht

NN komt met digitaal huishoudboekje met verzekeringenoverzicht

Nationale-Nederlanden heeft de app NOVA geïntroduceerd. Naast inzicht in het uitgavenpatroon en de bestedingsruimte geeft de app de gebruikers automatisch een...