NN: “Kom maar op met het leven”

Mariëlle Krouwel

Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering. Mariëlle Krouwel, Head of Global Branding NN Group: “Hiermee zet NN zich neer als de onvoorwaardelijke supporter die mensen aanmoedigt om alle veranderingen in het leven vol vertrouwen aan te gaan. Een campagne die over kansen en mogelijkheden gaat in plaats van over risico’s, juist ook op momenten dat er in je leven iets verandert.”

In de nieuwe commercial laat de jonge Bobbie zien dat veranderen een kwestie van doen is. Krouwel: “Vol vertrouwen neemt ze het heft in eigen hand en besluit haar loszittende melktand zelf het laatste zetje te geven. De boodschap: ‘Voor welke verandering je ook staat, onze support heb je. Dus kom maar op met het leven.’”

 

Reactie toevoegen

 
Ik beloof je meer én blijere klanten

Ik beloof je meer én blijere klanten

(Marketing door Joost Tieland, Brand New Day, in VVP 5-2020) Het frustrerende van dienstverlening? Het heeft iets ongrijpbaars. Anders dan een fysiek product kenmerkt...

Pensioenakkoord: vraagtekens bij omzetten bestaande premieregelingen

Pensioenakkoord: vraagtekens bij omzetten bestaande premieregelingen

In een whitepaper uiten Nationale-Nederlanden en EY HVG Law zorgen ten aanzien van bestaande premieregelingen in relatie tot het Pensioenakkoord. De opstellers vragen...

NN: nieuw ORV-platform

NN: nieuw ORV-platform

NN gebruikt sinds 1 september een nieuw aanvraag- en administratiesysteem voor de overlijdensrisicoverzekering. Martijn Hoogeweegen, directeur Individueel Leven...

NN: samenwerking met 50+ social platform Klup

NN: samenwerking met 50+ social platform Klup

Met een strategische samenwerking wil Nationale-Nederlanden een actieve bijdrage leveren aan de sociale missie van Klup om 50+ Nederland op een aansprekende manier...

NN: voordelen eigenrisicodragerschap steeds groter

NN: voordelen eigenrisicodragerschap steeds groter

Volgens NN worden de voordelen van eigenrisicodragerschap steeds groter. Igno Schings, directeur Inkomen Collectief: “Nationale-Nederlanden ziet dat werknemers...

NN start cyber bewustwording campagne

NN start cyber bewustwording campagne

Twee derde van de cyberaanvallen is gericht op het MKB met een gemiddeld schadebedrag van 63.000 euro voor cybercriminaliteit. Slechts één op de acht...

Usain Bolt op yoga retraite in nieuwe Europese campagne Allianz Direct

Usain Bolt op yoga retraite in nieuwe Europese campagne Allianz Direct

Nadat de samenwerking met de snelste man ter wereld van start ging begin dit jaar, komt Allianz Direct nu met een nieuwe Europese campagne voor woonverzekeringen...

Consumentenbond verliest beleggingspoliszaak tegen NN

Consumentenbond verliest beleggingspoliszaak tegen NN

Nationale-Nederlanden hoeft consumenten niet te compenseren voor de te hoge kosten die de verzekeraar volgens de Consumentenbond bij ruim een half miljoen consumenten...

Het beste van twee werelden

Het beste van twee werelden

Bianca Knispel stuurt sinds kort Nationale-Nederlanden Retail Schade, OHRA en Zorg aan. Knispel gelooft totaal niet in animositeit tussen distributiekanalen. “Vanuit...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

(Door Joost Tieland, Brand New Day) Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite: We...