Uriël Ballast CMO Hypotheek Visie
Met de benoeming van Uriël Ballast als Chief Marketing Officer, CMO, maakt franchiseorganisatie Hypotheek Visie "de strategische keuze om onze marketingactiviteiten fors te versterken als groeimotor voor de bij de ons aangesloten advieskantoren".
Als medeaandeelhouder en CMO zal Ballast leidinggeven aan alle marketingactiviteiten van de verschillende brands die onderdeel uitmaken van de Hypotheek Visie organisatie.
Ballast: "“Als financiële sector is onze focus nu vooral gericht op de hypotheek als instrument voor de verwerving van het eigendom van een woning. Voor de consument is niet het eigendom de issue maar het wonen op zichzelf. Als adviesorganisatie moeten wij ons daarom profileren als specialist op het gebied van wonen en dat is breder dan alleen het item van eigendom. Daarom zullen we in de komende periode ook veel meer naar voren treden met ons andere brand 'Financieel Visie' waarin we de consument gaan helpen om complexe thema’s als Verduurzamen en Overwaarde concreet voor zijn of haar situatie te maken."
Annemiek
Ballast verder: "“Ik geloof sterk in kleinschalig lokaal ondernemerschap. Met ondernemers en medewerkers die zelf onderdeel zijn van de lokale gemeenschap waaraan zij hun diensten leveren. Die ook vijf voor zes met Annemiek het gesprek aangaan over de mogelijkheid om de woning te verduurzamen. Omdat zij ondernemer zijn, maar ook en vooral omdat zij Annemiek kennen uit het plaatselijke verenigingsleven.
"Kleinschalig ondernemerschap is de ideale basis voor vertrouwen tussen klant en leverancier. Tegelijkertijd kan kleinschalig ondernemerschap leiden tot hoge kosten en het onvoldoende kunnen benutten van moderne marketingtechnieken. Binnen onze organisatie streven wij ernaar die twee werelden steeds dichter bij elkaar te brengen: nog beter het lokaal ondernemerschap organiseren en fors investeren in een krachtige centrale ondersteuning met datagedreven marketing. Daar hebben wij al de nodige stappen in gezet en dat gaan wij nu, zonder pauze, versnellen."
Reactie toevoegen
Meer over
Hypotheek Visie gaat werk maken van AFM-aanbevelingen
Hypotheek Visie gaat de aanbevelingen in de AFM-verkenning 'Kwaliteit Hypotheekadvies 2024' op een rijtje zetten voor de ruim zestig aangesloten hypotheekadvieskantoren....
Uriël Ballast benoemd tot statutair bestuurder Hypotheek Visie Centrale
Uriël Ballast is benoemd tot statutair bestuurder van Hypotheek Visie Centrale (HVC). Hij zal deze functie uitoefenen naast managing shareholder Raj Singh. Ballast...
Hypotheek Visie lanceert proactief klantbeheer
Hypotheek Visie gaat proactief klantbeheer integraal onderdeel uit laten maken van de adviespraktijk. Deze dienst komt voor alle klanten automatisch beschikbaar,...
Onderzoek Hypotheek Visie bevestigt trend: steeds meer kopersmarkt
Uit een uitgebreide steekproef met meer dan 1.600 afgesloten hypotheken door Hypotheek Visie blijkt dat de gemiddelde marktwaarde van koopwoningen stevig is gedaald....
Hypotheek Visie: “Onrealistische voorwaarden bij duurhuurhypotheek”
Een duurhuurhypotheek blijkt lastig te realiseren, stelt Hypotheek Visie. “De pilot duurhuur is in de basis een fantastisch idee, maar het is wel verstandig...
ING brengt emotie terug in merk
ING lanceerde maandag een nieuwe campagne waarmee de bank de emotionele connectie met het merk wil verstevigen. De campagne benadrukt dat mensen zelf het beste weten...
Joost van Rooy verlaat Hypotheek Visie Centrale
Hypotheek Visie zet bij de doorgroei in op een andere algemeen directeur dan Joost van Rooy, die 24 oktober is teruggetreden. De adviesketen: “Na het beëindigen...
Dylan Dresens naar Hypotheek Visie
Dylan Dresens start per 1 november bij Hypotheek Visie. Dresens werkte de voorbije vier jaar bij FlexFront, dat “het vertrek van Dylan betreurt, maar begrijpt...
NN: “Kom maar op met het leven”
Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering....
Nieuwe campagne Ohra focust op positieve ervaringen met verzekeraar
In haar nieuwe campagneconcept verbeeldt Ohra positieve ervaringen van de klant met de verzekeraar. “Deze meer emotionele koers moet uiteindelijk zorgen voor...