Meijers zet meer in op online communicatie

Meijers logo nieuw

Meijers rolt komende maanden het nieuwe klantportaal 'Mijn Meijers' uit, daarmee inhakend op de klantbehoefte naar meer online communicatie en contact. In combinatie is de huisstijl vernieuwd.

“De wereld om ons heen verandert. Communicatie versnelt, zowel intern als extern. We schakelen sneller met elkaar, wisselen makkelijker informatie uit en werken daardoor efficiënter.Als Meijers zijn we volop met deze ontwikkeling bezig en gaan we de komende jaren meer diensten online aanbieden. Met het aanleggen van een midoffice heeft de klant direct inzicht in zijn situatie en blijft er voor ons tijd over om echt persoonlijk contact te hebben met de klant.We rollen dit gloednieuwe klantportaal ‘Mijn Meijers' in de komende maanden onder alle relaties uit”, licht algemeen directeur Onno Paymans toe.

Meijers zegt zich te willen positioneren als professioneel, innovatief, eigentijds, persoonlijk, warm en betrokken en als bedrijf dat zijn klanten continuïteit, rust en zekerheid biedt. “We ambiëren de beste te zijn in ons vakgebied en daarnaast een aantrekkelijke werkgever te zijn , ook voor jong talent. Zaken die in de nieuwe huisstijl en tone of voice tot uiting komen.”

In de nieuwe huisstijl wordt de naam Meijers met een opvallende, gestyleerde letter ‘M’ geschreven. “De onderbroken lijn in de rechterpoot visualiseert dat als er eens een kink in de kabel zit (onderbreking) of er sprake is van een andere onverwachte tegenslag als brand, schade of ziekte, Meijers ervoor zorgt dat je toch weer verder kan. Continuïteit als leidend principe. Ons logo heeft dan ook alspayoff: Zeker verder.”

Verder worden in de nieuwe huisstijl heldere iconen gebruikt om de dienstverlening te visualiseren en worden voor de diverse bedrijfsonderdelen – Register-Makelaar in Assurantiën, het assuradeurenbedrijf enMeijers Verzuim en WIASupport (allen zeegroen) en Meijers Credit (koraalrood) - aparte kleurstellingen toegepast.
 

Reactie toevoegen

 
Webinar 'Tien tips voor je website'

Webinar 'Tien tips voor je website'

Dutch Media Lab organiseert 21 juni om 11 uur in samenwerking met Bureau DFO en Faster Forward het webinar ‘Tien tips voor je website! Optimaliseer je website...

Duidelijk zijn over gepersonaliseerd aanbod

Duidelijk zijn over gepersonaliseerd aanbod

Bedrijven die consumenten online een gepersonaliseerd aanbod doen, moeten de consument daarover informeren vóór de aankoop. Een aanbod kan bijvoorbeeld...

Nepreviews en misleidende zoekresultaten vanaf mei wettelijk verboden

Nepreviews en misleidende zoekresultaten vanaf mei wettelijk verboden

Een verbod op het (laten) plaatsen van valse consumentenbeoordelingen bij webwinkels en digitale platforms gaat vanaf 28 mei dit jaar in. De Eerste Kamer heeft ingestemd...

Toezichthouders willen betere voorlichting over online gebruik gegevens

Toezichthouders willen betere voorlichting over online gebruik gegevens

Bedrijven, instellingen en overheden moeten mensen beter voorlichten hoe zij hun gegevens online gebruiken. Dat vinden de Autoriteit Consument en Markt (ACM), de...

Drie kwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Drie kwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Bijna driekwart (74 procent) van de Nederlanders twijfelt weleens aan de betrouwbaarheid van informatie op het internet over financiële producten. Dit blijkt...

AFM tegen betaalde Top 3 in vergelijkingen

AFM tegen betaalde Top 3 in vergelijkingen

De meeste vergelijkingssites tonen volgens de AFM na het maken van een vergelijking eerst een betaalde Top 3. De AFM vindt dit niet wenselijk. De volgorde van een...

Meijers en Heemzaethe nemen Tordoir Assurantiën over

Meijers en Heemzaethe nemen Tordoir Assurantiën over

Meijers neemt per 1 oktober 2019 de zakelijke portefeuille van Tordoir Assurantiën over. De particuliere portefeuille gaat naar Heemzaethe, specialist in particuliere...

ACM werkt aan leidraad online beslisomgeving

ACM werkt aan leidraad online beslisomgeving

De ACM gaat een leidraad opstellen die onder andere invulling moet geven aan de reikwijdte van de zorgplicht voor bedrijven bij de inrichting van online beslisomgevingen....

Cindy Weisscher COO Meijers

Cindy Weisscher COO Meijers

Cindy Weisscher wordt per 1 april benoemd tot Chief Operations Officer van assurantiemakelaar Meijers. Weisscher is directeur IT & Operations bij Loyalis en...

AFM in Adfiz Magazine: "Ideaal is én goedkoop én 24/7 toegankelijkheid én goed advies"

AFM in Adfiz Magazine: "Ideaal is én goedkoop én 24/7 toegankelijkheid én goed advies"

"Voor ons is de vraag: hoe kunnen we de regels zo interpreteren dat de markt voor online onafhankelijk advies zich goed ontwikkelt?" Dat zegt Reinier Pollmann (programma-manager...