Nationale Hypotheekbond introduceert UwKluis

Nationale Hypotheekbond UwKluis

De Nationale Hypotheekbond heeft het aanbod uitgebreid met UwKluis, een digitale omgeving die de financieel adviseur aanbiedt aan zijn relaties. Deze klanten kunnen de adviseur vervolgens toegang geven tot hun gegevens.

Automatische processen verzoeken de relatie om gegevens te updaten. “Op deze manier”, aldus de Nationale Hypotheekbond, “houdt de adviseur altijd een helder overzicht van wat er speelt. En is hij optimaal in staat zijn relatie te wijzen op de verbetermogelijkheden uit PortefeuilleSignalen en goede nazorg te bieden.”

UwKluis heeft een koppeling met PortefeuilleSignalen van de Nationale Hypotheekbond. Koppelingen met andere pakketten worden op verzoek gerealiseerd.

Als verdere voordelen van UwKluis noemt de bond: klantgegevens altijd up-to-date, documenten delen en aanvraagprocessen versnellen. 

De adviseur nodigt een relatie individueel uit voor UwKluis of een geselecteerde groep relaties in één keer. Denk bijvoorbeeld aan iedereen met een serviceovereenkomst, ORV of aflossingsvrije hypotheek.

De eerste vijf actieve kluizen krijgt de adviseur van de Nationale Hypotheekbond.

UwKluis is onderdeel van het bedrijf Holland Financial Business Group). HFBG is onder andere bekend van de Nationale Hypotheekbond. De software wordt ontwikkeld en onderhouden door dit bedrijf.

De kosten voor UwKluis zijn 0,20 euro per actief gekoppeld dossier per maand.

Reactie toevoegen

 
Meer over
"Opmerkelijke stijging aantal rentemutaties"

"Opmerkelijke stijging aantal rentemutaties"

Volgens de Nationale Hypotheekbond is sprake van een opmerkelijke stijging van het aantal rentemutaties dat wekelijks wordt doorgevoerd. Daarnaast is de gemiddelde...

Webinar doorlopende klantondersteuning

Webinar doorlopende klantondersteuning

Faster Forward en De Nationale Hypotheekbond verzorgen donderdag 17 februari vanaf 14.00 uur het webinar ‘Invulling geven aan de AFM-principes voor doorlopende...

Jeroen Oversteegen brengt een ode aan de adviseur

Jeroen Oversteegen brengt een ode aan de adviseur

"Aan de start van weer een nieuw jaar breek ik graag een lans voor het onafhankelijk intermediair. Energiek en volhardend zetten deze mannen en vrouwen zich in voor...

Onderzoek Nationale Hypotheekbond: ING beste geldverstrekker

Onderzoek Nationale Hypotheekbond: ING beste geldverstrekker

ING is door financieel adviseurs uitgeroepen tot de beste Nederlandse geldverstrekker van 2021, zo blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van de Nationale Hypotheekbond...

Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer

Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer

Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...

Branche-initiatief Actief Klantbeheer positief over AFM-principes

Branche-initiatief Actief Klantbeheer positief over AFM-principes

De negen partijen verenigd in het branche-initiatief Actief Klantbeheer zijn positief over de AFM-principesdoorlopende ondersteuning van klanten en zien de principes...

Serie Actief Klantbeheer, deel 11: mensen helpen, juist ook in slechte tijden

Serie Actief Klantbeheer, deel 11: mensen helpen, juist ook in slechte tijden

Er komen tal van wijzigingen af op huiseigenaren die gevolgen kunnen hebben voor de betaalbaarheid van de hypotheek. "Het is dan ook van belang om klanten op tijd...

Doe mee aan onderzoek 'Beste Geldverstrekker 2021' (advertorial Nationale Hypotheekbond)

Doe mee aan onderzoek 'Beste Geldverstrekker 2021' (advertorial Nationale Hypotheekbond)

Door uw stem uit te brengen maakt u duidelijk welke aspecten van hypotheken voor u en uw klant belangrijk zijn. We gebruiken uw input om met geldverstrekkers in...

Hypotheek met duurzaamheidskorting levert oversluiter hoogste besparing op

Hypotheek met duurzaamheidskorting levert oversluiter hoogste besparing op

Van 107.191 onderzochte dossiers levert oversluiten voor één op de vier een netto besparing op. In bijna 40 procent van de gevallen realiseert de consument...

Serie Actief Klantbeheer, deel 10: van modern visitekaartje naar slim actief beheer

Serie Actief Klantbeheer, deel 10: van modern visitekaartje naar slim actief beheer

"Wie weet wat er loopt bij z’n relaties en daar proactief op inspeelt, blijft ertoe doen: er valt wat te besparen op de hypotheek, het verzekeringspakket...