Nationale Hypotheekbond introduceert UwKluis

Nationale Hypotheekbond UwKluis

De Nationale Hypotheekbond heeft het aanbod uitgebreid met UwKluis, een digitale omgeving die de financieel adviseur aanbiedt aan zijn relaties. Deze klanten kunnen de adviseur vervolgens toegang geven tot hun gegevens.

Automatische processen verzoeken de relatie om gegevens te updaten. “Op deze manier”, aldus de Nationale Hypotheekbond, “houdt de adviseur altijd een helder overzicht van wat er speelt. En is hij optimaal in staat zijn relatie te wijzen op de verbetermogelijkheden uit PortefeuilleSignalen en goede nazorg te bieden.”

UwKluis heeft een koppeling met PortefeuilleSignalen van de Nationale Hypotheekbond. Koppelingen met andere pakketten worden op verzoek gerealiseerd.

Als verdere voordelen van UwKluis noemt de bond: klantgegevens altijd up-to-date, documenten delen en aanvraagprocessen versnellen. 

De adviseur nodigt een relatie individueel uit voor UwKluis of een geselecteerde groep relaties in één keer. Denk bijvoorbeeld aan iedereen met een serviceovereenkomst, ORV of aflossingsvrije hypotheek.

De eerste vijf actieve kluizen krijgt de adviseur van de Nationale Hypotheekbond.

UwKluis is onderdeel van het bedrijf Holland Financial Business Group). HFBG is onder andere bekend van de Nationale Hypotheekbond. De software wordt ontwikkeld en onderhouden door dit bedrijf.

De kosten voor UwKluis zijn 0,20 euro per actief gekoppeld dossier per maand.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Groen licht voor opleiding Actief Klantbeheer

Groen licht voor opleiding Actief Klantbeheer

De opleiding Actief Klantbeheer gaat na een geslaagde pilot officieel op 2 december 2021 van start. De opleiding is ontwikkeld in het kader van het initiatief...

Serie Actief Klantbeheer, deel 9: kwalijk misverstand Consumentenbond biedt ook kansen

Serie Actief Klantbeheer, deel 9: kwalijk misverstand Consumentenbond biedt ook kansen

"Welke hulp heb je tussentijds nodig bij hypotheken met een rentevaste periode van 20 jaar?' Met deze retorische vraag stelde de Consumentenbond de waarde van...

Doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer onder adviseurs!

Doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer onder adviseurs!

Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...

Serie Actief Klantbeheer, deel 8:  waagt u de sprong?

Serie Actief Klantbeheer, deel 8: waagt u de sprong?

"We willen het allemaal. Loyale klanten. Loyale klanten zijn binnen handbereik als u uw mindset hierop aanpast. Adviseren over een passende financiële oplossing,...

Serie Actief Klantbeheer, deel 7:  versla de varkenscyclus!

Serie Actief Klantbeheer, deel 7: versla de varkenscyclus!

"Je ziet het op dit moment gebeuren. Er zijn relatief veel nieuw toetredende financieel dienstverleners op de hypothekenmarkt. Oud-werknemers van banken die voor...

Serie Actief Klantbeheer, deel 6: maak er een gezond businessmodel van

Serie Actief Klantbeheer, deel 6: maak er een gezond businessmodel van

“Adviseurs zijn geen filantropische instellingen. Actief klantbeheer kost een adviseur tijd en diezelfde tijd is zo hard nodig om klanten te helpen bij nieuwe...

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Naast het brancheonderzoek Actief Klantbeheer dat op 13 oktober 2021 van start is gegaan, zal binnenkort ook de eerste opleiding Actief Klantbeheer in première...

Serie Actief Klantbeheer, deel 5: ga eens tegen je natuur in!

Serie Actief Klantbeheer, deel 5: ga eens tegen je natuur in!

"Mensen zijn lui. En dat is maar goed ook. Anders waren jij en ik er namelijk niet geweest. Op de prehistorische steppen was energiebesparing nodig om op gezette...

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

"Als je geen band opbouwt met jouw klant gaat hij gewoon op zoek naar een nieuwe adviseur", aldus Michel Ligtlee, beleidsadviseur Vereniging Eigen Huis in deel...

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

"Geldverstrekkers zijn tegenwoordig erg actief als het gaat om het begrip ‘Know Your Customer’. Dit heeft alles te maken met de verantwoordelijkheid...