Samenwerking FlexFront en Tulp Hypotheken
Vanaf woensdag 5 december is de samenwerking tussen FlexFront en Tulp Hypotheken een feit. Dit is maandag, na de gezamenlijke aftrap tijdens een dagstart in Nieuwegein, aan het bij FlexFront aangesloten intermediair aangekondigd.
Met de komst van Tulp Hypotheken is het FlexFront assortiment voor 2019 compleet en kan de adviseur bij FlexFront terecht voor Argenta, ASR., Centraal Beheer, Hypotrust, IQWoon, Lloyds Bank, Munt Hypotheken, Nibc Direct, Robuust, Tulp Hypotheken, Vista Hypotheken en Woonfonds. Voor deze geldverstrekkers garandeert FlexFront altijd dagverwerking van rente-aanbod tot en met eerste akkoord.
Via de strategische samenwerking met Home Invest kunnen onderstaande geldverstrekkers vanaf 2019 via FlexFront worden aangevraagd:
Aegon, Allianz, Attens, Colibri Hypotheken, Florius, Reaal, ING Bank, Nationale-Nederlanden, Syntrus Achmea, Tellius en Venn Hypotheken.
Reactie toevoegen
Meer over
Tulp wijst adviseurs op Garantiestelling BNP Paribas Cardif
Tulp Hypotheken wijst adviseurs die een Tulp Compleet Hypotheek aanvragen automatisch op de Garantiestelling van BNP Paribas Cardif. Bij het renteaanbod van een...
Tulp Compleet Hypotheek gelanceerd op Nationale Tulpendag
Tulp Hypotheken lanceert de Tulp Compleet Hypotheek tijdens de Nationale Tulpendag van 15 januari. Deze hypotheek is ook bestemd voor kopers van een nieuwbouwwoning....
FlexFront lanceert Verduurzaming Service
FlexFront heeft de Verduurzaming Service gelanceerd. Dankzij de samenwerking met partner Susteen kan de consument voor, tijdens of na het adviesgesprek een zijsprong...
Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer
Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...
Branche-initiatief Actief Klantbeheer positief over AFM-principes
De negen partijen verenigd in het branche-initiatief Actief Klantbeheer zijn positief over de AFM-principesdoorlopende ondersteuning van klanten en zien de principes...
Serie Actief Klantbeheer, deel 11: mensen helpen, juist ook in slechte tijden
Er komen tal van wijzigingen af op huiseigenaren die gevolgen kunnen hebben voor de betaalbaarheid van de hypotheek. "Het is dan ook van belang om klanten op tijd...
Serie Actief Klantbeheer, deel 10: van modern visitekaartje naar slim actief beheer
"Wie weet wat er loopt bij z’n relaties en daar proactief op inspeelt, blijft ertoe doen: er valt wat te besparen op de hypotheek, het verzekeringspakket...
Groen licht voor opleiding Actief Klantbeheer
De opleiding Actief Klantbeheer gaat na een geslaagde pilot officieel op 2 december 2021 van start. De opleiding is ontwikkeld in het kader van het initiatief...
Serie Actief Klantbeheer, deel 9: kwalijk misverstand Consumentenbond biedt ook kansen
"Welke hulp heb je tussentijds nodig bij hypotheken met een rentevaste periode van 20 jaar?' Met deze retorische vraag stelde de Consumentenbond de waarde van...
Doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer onder adviseurs!
Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...