VvAA haalt niveau 2 van de Gouden Oor Erkenning

Uitreiking schild Gouden Oor niveau 2 VvAA

VvAA heeft de Gouden Oor Erkenning niveau 2 uitgereikt gekregen. VvAA heeft nu drie jaar de Gouden Oor Erkenning voor de onderdelen Verzekeringen, Legal en Ledenservice. De Gouden Oor Erkenning is een bewijs dat de organisatie goed luistert naar de wensen van de klant. 

Foto van links naar rechts: Diederik Leusink – Senior Jurist & Manager VvAA Legal, Joost Elshof – Manager Ledenservice, Ron van Kesteren – Directeur bestuurder Stv, Etienne de Cooker – Directeur Verzekeren VvAA.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Verbond organiseert event 'De menselijke maat, een must!'

Verbond organiseert event 'De menselijke maat, een must!'

Het Verbond van Verzekeraars organiseert 30 januari het event ‘De menselijke maat: een must!’, waarin wordt ingegaan op de vraag hoe als verzekeraar...

Zonder woorden

Zonder woorden

(Mieke Dadema, Soepel.org, in Ken je vak! VVP 6-2023) Hoe kan ik de verzekeringsstukjes in kleine stapjes aanbieden, met een handleiding die zo is opgebouwd dat...

Stv: "Meer ruimte creëren op verzekeringskaart"

Stv: "Meer ruimte creëren op verzekeringskaart"

Aanvankelijk, na de onderzoeksdag, voldeden 23 van de 100 getoetste verzekeraars aan de Gedragscode Informatieverstrekking. De Stichting toetsing verzekeraars (Stv):...

Klantreis banken legt het af die tegen die van verzekeraars

Klantreis banken legt het af die tegen die van verzekeraars

In een studie van Sia Partners naar de klantreis bij Auto en Inboedel leggen de grote banken het af tegen verzekeraars. Paul Geerts, Associate Partner van Sia Partners:...

Wat geeft jou energie?

Wat geeft jou energie?

(Sonja Stalfoort, PuurKlant, in Ken je vak! VVP 5-2023) Einstein zei het al: “Alles is energie”. Om een organisatie op vol vermogen te laten draaien...

Verzekeren: voor of tegen?

Verzekeren: voor of tegen?

(Mieke Dadema, soepel.org, in Ken je vak! VVP 5-2023) Ineens wist ik het niet meer. Ben ik nou verzekerd tegen brand of voor brand? Eigenlijk klopt het allebei...

Dat is persoonlijk!

Dat is persoonlijk!

(Sonja Stalfoort van Puur Klant in katern Ken je Vak! in VVP 4, 2023) De klant centraal, authentiek, betrokken, klantgericht, op maat. De kans is groot dat een...

Wie wint?

Wie wint?

(Mieke Dadema van Soepel.org in katern Ken je Vak! in VVP 4, 2023. In mijn vorige column had ik een prijsvraag uitgeschreven. Altijd een goed middel om te kijken...

Naar een effectievere toetsing van de zelfregulering

Naar een effectievere toetsing van de zelfregulering

De toetsing van de zelfregulering van verzekeraars wordt efficiënter en meer risicogestuurd. Binnen de huidige toetsing krijgt een verzekeraar een onvoldoende...

Met elkaar het verschil maken

Met elkaar het verschil maken

De intermediairverzekeraars Nh1816 en Scildon organiseerden onlangs een bijeenkomst voor een geselecteerde groep financieel adviseurs met als thema ‘loyaliteit’....