Workshop 'Klanten betalen graag voor advies' op vijfde Dag van het Topadvies

Natasja Naron re

Eén van de vijf parallelsessies op de vijfde Dag van het Topadvies wordt gegeven door Natasja Naron, directeur-eigenaar van Gabriël Financiële Bescherming uit Amersfoort. Zij laat in de praktijk zien dat klanten heel graag betalen voor (andersoortig) advies.

Naron is een echte ondernemer die als  geen ander klantgerichtheid weet te verzilveren. Een kijkje in haar keuken is bijzonder leerzaam voor iedere adviseur. Zij laat zien hoe je stappen kunt maken van verzekeringsadvies naar levensadvies, van contact bij calamiteiten naar begeleiding naar een beter leven, van klanten voor even naar klanten voor het leven die graag voor advies betalen. Naron laat al vijftien jaar zien dat klanten graag betalen voor andersoortig advies met hoge rendementen voor klant én kantoor. Een optimale ondernemerservaring, mede mogelijk gemaakt door Nationale-Nederlanden.

Dag van het Topadvies

De vijfde Dag van het Topadvies van VVP staat volledig in het teken van het verzilveren van klantgerichtheid. Onder de titel 'How to be wow!' organiseert VVP deze topdag voor financieel dienstverleners op 11 juni op Landgoed De Horst in Driebergen.

Ondernemer en schrijver Egbert Jan van Bel ('Kloteklanten 3.0') laat u zien hoe u uw onderneming succesvol klantgericht kunt maken.

Uw collega-adviseur George Hoogkamer, eigenaar van Hoogkamer Assurantiën uit Lisse, geeft diep inzicht hoe je als adviseur het rendement van klantgerichtheid kan vergroten. Tips, tools en boerenverstand van een succesvol intermediair.

Onderzoeker Fred de Jong presenteert nieuw onderzoek naar wat consumenten daadwerkelijk verwachten van hun financieel adviseur, hoe adviseurs hierop kunnen inspelen en welke stappen adviseurs op de korte termijn kunnen zetten om hun klantkennis en klantgerichtheid te verzilveren. Mee doen aan dit belangrijke onderzoek voor adviseurs is nog mogelijk, klik HIER.

Overzicht vijf kennissessies

  • Meer rendement uit klantgerichtheid (door Björn Bierhaalder, MCH Consultancy);
  • Meer rendement uit CRM (door Lorenzo Sendar, Teamleader);
  • Meer rendement uit medewerkers (door Astrid van de Bovekamp, AVDB Advies);
  • Meer rendement uit profilering (door Natasja Naron, Gabriël Financiële Bescherming).
  • Meer rendement uit gastvrijheid (door hospitality-expert Esther Reinders)

A(dvies)-factor

Tijdens de middag worden ook de Advies Awards 2019 uitgereikt, toegekend door het VVP Ondernemerspanel aan kantoren met de A(dvies)-factor.

Het belang van het onafhankelijk advieskantoor als baken voor consumenten en ondernemers verdient een podium. Een vakjury, bestaande uit Astrid van de Bovekamp (AVDB Advies), Edwin Bosma (BHB Dullemond), Robin van Beem (Polis Advocaten), Bob Klijn (Herenvest), Richard Meinders (SVC) en Jack Vos (0 entropy), ging op zoek naar adviseurs die het afgelopen jaar een concrete bijdrage hebben geleverd om de adviessector duurzamer, klantvriendelijker en/of innovatiever te maken. De zes juryleden zijn tevens verbonden als vakexpert aan het VVP Ondernemerspanel, de vraagbaak voor het
intermediair. 

De genomineerden voor de Advies Award 2019 zijn:

  • Natasja Naron, Gabriel Financiële Bescherming uit Amersfoort
  • Jacco Kuiper, Kuiper Verzekeringen uit Heerenveen
  • Paul Robbe, Adviesbureau Robbe uit Oosterhout
  • Hans van Klaarbergen, Dominass Assurantiën uit Ochten
  • Peter Taylor Parkins, Taylor Mates uit Oss en Den Bosch
  • Claudia van Swaal, CM Personal Finance uit Goes.

Volgens de Jury zijn dit stuk voor stuk inspirerende voorbeelden voor de adviessector. Op de Dag van het Topadvies laten drie van hen in een korte pitch van maximaal twee minuten zien waarom zij de Advies Award 2019 zouden moeten winnen. Het publiek bepaalt de overall winnaar.

Deze vakdag wordt mede mogelijk gemaakt door DELA, Lindenhaeghe, Nationale-Nederlanden en Scildon.

Meer informatie en aanmelden, klik HIER.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Klantgerichtheidsreis op vijfde Dag van het Topadvies

Klantgerichtheidsreis op vijfde Dag van het Topadvies

Hoe maak je de overstap van intermediair naar klantgericht dienstverlener? Dat is hét thema van de sessie van Björn Bierhaalder (MCH) op de vijfde Dag...

Zes excellente advieskantoren genomineerd voor Advies Award 2019

Zes excellente advieskantoren genomineerd voor Advies Award 2019

Gabriël Financiële Bescherming, Kuiper Verzekeringen, Adviesbureau Robbe, Dominass, Taylor Mates en CM Personal Finance zijn genomineerd voor de Advies...

Markt in beweging

Markt in beweging

Als branche zouden we genuanceerder naar onverzekerbaarheid moeten kijken, constateert Leon van Riet, ceo Schade & Inkomen van Nationale-Nederlanden, in gesprek...

40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald

40-dagenkalender van advieskantoor Gabriël wegens succes herhaald

Voor de tweede keer geven Gabriël Financiële Bescherming en Stichting Encour een 40-dagenkalender uit rond de thematiek 'groeien in financiële rust'....

NN: automatisch dalen risico-opslag achteraf verrekend

NN: automatisch dalen risico-opslag achteraf verrekend

Nationale-Nederlanden Bank maakte eerder bekend dat de introductie van nieuwe tariefklassen pas in het tweede kwartaal van dit jaar plaatsvindt. Wel kunnen klanten...

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

VVP Event Communicatie: creëer verbinding

  Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...

Mantelzorg centraal in nieuwe zorgverzekering NN

Mantelzorg centraal in nieuwe zorgverzekering NN

Nationale-Nederlanden heeft een nieuwe zorgverzekering geïntroduceerd. Een commercial over mantelzorg is onderdeel van de zorgcampagne. In de commercial, die...

VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg

VVP-event Communicatie: gaan voor genoeg

Hoe maak je je meerwaarde als adviseur concreet? Natasja Naron van Gabriël Financiële Bescherming heeft het antwoord: ga voor genoeg. “Als je niet...

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....

Persoonlijke Pensioenuitkering NN: persoonlijk, digitaal en relevant

Persoonlijke Pensioenuitkering NN: persoonlijk, digitaal en relevant

“We hebben goed geluisterd naar onze klanten en de adviseurs. In ons nieuwe pensioenproduct hebben we marktontwikkelingen, trends en een nieuwe visie meegenomen....