VVP 29 mei 2018


1-10 van 14 resultaten


Aandacht

Aandacht

Klantgerichtheid is al jaren hét modewoord in de financiële sector. Maar hoe geef je er invulling aan? Om de klant centraal te stellen, worden vele wegen...

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Duurzaam adviesfood. Onze gesprekspartners zijn hongerig naar antwoorden in de niet aflatende stroom van informatie, waar...

Voor wie doen we het allemaal?

Voor wie doen we het allemaal?

Financieel dienstverleners willen graag klantgericht zijn. Toch ligt de focus in de terugblik op een jaar nagenoeg alleen op de financiële resultaten. Doe...

Bied wat de klant past

Bied wat de klant past

Wat wil de klant? Er zijn weinig sectoren waar deze vraag zo van belang is als de financiële dienst-verlening. De impact van een niet-passende aov of hypotheek...

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan inntermediair Katy Reinerie 1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Vaak komt een klant met een specifieke vraag binnen, maar blijkt het achterliggende...

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Digitale tools zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We raken er steeds meer mee vertrouwd en we verwachten tegenwoordig van elke organisatie...

Haaks op de mores

Haaks op de mores

Manifesto is geen traditionele accountant. Met het verzorgen van de administratie alleen maak je namelijk allang het verschil niet meer. Hoe dan wel? Door persoonlijk...

Van visie naar ontwikkeling

Van visie naar ontwikkeling

Al sinds het ontstaan van het intermediair wordt er gesproken over het verbeteren van klantgerichtheid. Het belang ervan is echter nog nimmer zo groot geweest....

Klant moet directiekamer in

Klant moet directiekamer in

‘Het zou zoveel makkelijker zijn zonder klanten’, verzuchtte een medewerker van een bank onlangs in een workshop over een legendarische klantbeleving....

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Kansen genoeg voor adviseurs en verzekeraars. Het is niet alleen de verzekeringswereld die verandert, ook de financiële situatie van klanten verandert. De...

Events

Winnen, verliezen, opstaan en weer doorgaan; de belangrijkste lessen voor (advies)ondernemers

9 februari 2021 - 9 februari 2021

Lees meer

Starship Advice: a great place to work

7 oktober 2020 - 7 oktober 2020

Lees meer
Quote van de dag

Ook bij deugdelijk advies zouden Consumenten de advieskosten verschuldigd zijn geweest. Gelet hierop ziet de Commissie geen aanleiding de gevorderde advieskosten toe te wijzen.

Kifid in zaak schending zorgplicht

Stelling

Loonoffer tijdens coronacrisis reëel

Recente editie
Recente editie

Nieuwe gezichten in 2020 in VVP, waaronder Peggy van der Smitte en Barbara Stoopman in de rubriek 'Uit de adviespraktijk'. Maar ook vaste waarden als Adfiz, OvFD, Fred de Jong en Robin van Beem ('Gekte in overnameland - kunt u dus zorgeloos uw onderneming verkopen?'). En een vurig pleidooi voor écht onafhankelijk adviseren door Martin Koot van MoneyView. Aandacht ook voor de VVP Advies Award 2020, die 18 juni spectaculair wordt toegekend en uitgereikt op de VVP Dag van het Topadvies in Nijkerk.

Bekijk de inhoud
Special Digitale Transformatie
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Klantgerichtheid
Special Automatisering
Special Slimmer Adviseren