VVP 29 mei 2018


1-10 van 14 resultaten


Aandacht

Aandacht

Klantgerichtheid is al jaren hét modewoord in de financiële sector. Maar hoe geef je er invulling aan? Om de klant centraal te stellen, worden vele wegen...

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Duurzaam adviesfood. Onze gesprekspartners zijn hongerig naar antwoorden in de niet aflatende stroom van informatie, waar...

Voor wie doen we het allemaal?

Voor wie doen we het allemaal?

Financieel dienstverleners willen graag klantgericht zijn. Toch ligt de focus in de terugblik op een jaar nagenoeg alleen op de financiële resultaten. Doe...

Bied wat de klant past

Bied wat de klant past

Wat wil de klant? Er zijn weinig sectoren waar deze vraag zo van belang is als de financiële dienst-verlening. De impact van een niet-passende aov of hypotheek...

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan inntermediair Katy Reinerie 1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Vaak komt een klant met een specifieke vraag binnen, maar blijkt het achterliggende...

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Digitale tools zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We raken er steeds meer mee vertrouwd en we verwachten tegenwoordig van elke organisatie...

Haaks op de mores

Haaks op de mores

Manifesto is geen traditionele accountant. Met het verzorgen van de administratie alleen maak je namelijk allang het verschil niet meer. Hoe dan wel? Door persoonlijk...

Van visie naar ontwikkeling

Van visie naar ontwikkeling

Al sinds het ontstaan van het intermediair wordt er gesproken over het verbeteren van klantgerichtheid. Het belang ervan is echter nog nimmer zo groot geweest....

Klant moet directiekamer in

Klant moet directiekamer in

‘Het zou zoveel makkelijker zijn zonder klanten’, verzuchtte een medewerker van een bank onlangs in een workshop over een legendarische klantbeleving....

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Kansen genoeg voor adviseurs en verzekeraars. Het is niet alleen de verzekeringswereld die verandert, ook de financiële situatie van klanten verandert. De...

Events

Starship Advice: a great place to work

15 juni 2021 - 15 juni 2021

Lees meer

VVP Vakevent Inkomen

14 december 2020 - 14 december 2020

Lees meer

Winnen, verliezen, opstaan en weer doorgaan; de belangrijkste lessen voor (advies)ondernemers

9 februari 2021 - 9 februari 2021

Lees meer
Quote van de dag

Als ze alles van me kunnen weten - hoe vaak ik bij een sportschool kom, hoeveel stappen ik zet, hoe hoog mijn hartslag is, hoe stabiel mijn bloeddruk is - voldoet een verzekeraar dan nog wel aan het solidariteitsbeginsel?

Catelijne Muller, voorzitter Alliantie voor AI, op www.verzekeraars.nl

Stelling

Wie op vakantie gaat naar oranje of rood gebied, moet zelf op inkomensblaren zitten

Recente editie
Recente editie

In VVP 3 onder meer het 'katern 'Letselschade' in samenwerking met Allianz Benelux en met uitstekende vakverhalen van onder meer advocaat Maya Spetter, één van de weinige advocaten in Nederland gespecialiseerd in de juridische afwikkeling van vliegtuigongevallen. Ze maakt deel uit van het Rechtsbijstandsteam MH17.

Peter Wormskmap (Helder Beheer) gaat in deze editie tijdens zijn wandelingen in gesprek met adviseurs over de gevolgen van de coronacrisis. Is er sprake van een ‘nieuw normaal’? Of keren we snel terug naar het ‘oude normaal’? Op een wandeltocht van Oost naar West verkent Wormskamp de (crisis)situatie bij adviserend Nederland. In dit eerste deel spreekt hij onder meer met Joost Nijhuis van ’t Raedthuys Financiële Diensten, Marcel Kool van Mijn Financieel Advies en Martijn Schouten van Helder Makelaars Hypotheek en Verzekeringen.

Verder in deze editie het vakkatern 'Ken je vak!', aandacht voor local heroes, start-ups, het volmachtkanaal, digitalisering, innovatie en visies van onder meer de AFM en Bianca Knispel (Nationale-Nederlanden).

Bekijk de inhoud
Special Digitale Transformatie
Special Business Support
VVP 02-2020
VVP 02-2020

Enkele nieuwe rubrieken in VVP 2: Volmachtbedrijf Centraal in samenwerking met de NVGA en Startup in samenwerking met VKG. Uiteraard aandacht voor corona: bedreiging of kans? Als altijd ook weer veel praktijkinfo (onder meer van adviseurs Frank Boute, Peggy van der Smitte en Barbara Stoopman in Uit de praktijk) en ondernemersinspiratie (waaronder 'Hoe innovatief is uw organisatie?'). Ook in VVP 2 het katern 'Advies op afstand'. Met concrete tools. Independer gaat in op haar robo-advies bij hypotheken.

Bekijk de inhoud
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Klantgerichtheid
Special Automatisering
Special Slimmer Adviseren