VVP 29 mei 2018


1-10 van 14 resultaten


Aandacht

Aandacht

Klantgerichtheid is al jaren hét modewoord in de financiële sector. Maar hoe geef je er invulling aan? Om de klant centraal te stellen, worden vele wegen...

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Duurzaam adviesfood. Onze gesprekspartners zijn hongerig naar antwoorden in de niet aflatende stroom van informatie, waar...

Voor wie doen we het allemaal?

Voor wie doen we het allemaal?

Financieel dienstverleners willen graag klantgericht zijn. Toch ligt de focus in de terugblik op een jaar nagenoeg alleen op de financiële resultaten. Doe...

Bied wat de klant past

Bied wat de klant past

Wat wil de klant? Er zijn weinig sectoren waar deze vraag zo van belang is als de financiële dienst-verlening. De impact van een niet-passende aov of hypotheek...

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan inntermediair Katy Reinerie 1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Vaak komt een klant met een specifieke vraag binnen, maar blijkt het achterliggende...

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Digitale tools zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We raken er steeds meer mee vertrouwd en we verwachten tegenwoordig van elke organisatie...

Haaks op de mores

Haaks op de mores

Manifesto is geen traditionele accountant. Met het verzorgen van de administratie alleen maak je namelijk allang het verschil niet meer. Hoe dan wel? Door persoonlijk...

Van visie naar ontwikkeling

Van visie naar ontwikkeling

Al sinds het ontstaan van het intermediair wordt er gesproken over het verbeteren van klantgerichtheid. Het belang ervan is echter nog nimmer zo groot geweest....

Klant moet directiekamer in

Klant moet directiekamer in

‘Het zou zoveel makkelijker zijn zonder klanten’, verzuchtte een medewerker van een bank onlangs in een workshop over een legendarische klantbeleving....

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Kansen genoeg voor adviseurs en verzekeraars. Het is niet alleen de verzekeringswereld die verandert, ook de financiële situatie van klanten verandert. De...

Quote van de dag
Ik vind dat het bijhouden van premieontwikkelingen niet standaard valt onder nazorg

Ik vind dat het bijhouden van premieontwikkelingen niet standaard valt onder nazorg

Peggy van der Smitte (Marcel van der Smitte en Partners) in VVP 1

Stelling

Ik heb aan mijn Wft PE-verplichtingen 2017-2019 voldaan

Recente editie
Recente editie

Nieuw in VVP: 'De Adviescampagne'. De branche bedenkt hoe de advieskracht van de adviseur nog meer uit te stralen. NVHP en Turien & Co. trappen af. Verder onder meer in nummer 1 van 2019: adviseurs over grenzen aan nazorg, Robin van Beem (Polis Advocaten en lid VVP Ondernemerspanel) over transparantie, Gavin (risk-sharing in plaats van verzekering), de AFM over adviseurs ('Adviseur biedt gezond tegenwicht') en natuurlijk de onvolprezen 'Ken je vak!'-pagina's, nu ook met een bijdrage van Marjol Nikkels (CS Opleidingen).

 

  

Bekijk de inhoud
Twee gratis proefnummers

Ontdek VVP en meld u hier aan

Aanvragen
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

De schreeuw van de maatschappij

26 januari 2019 - 3 maart 2019

Lees meer

Scale of Signifiance in de praktijk

9 april 2019 - 9 april 2019

Lees meer

Bijzondere risico's in een uitdagende wereld

17 april 2019

Lees meer

SEH Lentegres 'No time to waste!'

20 maart 2019 - 20 maart 2019

Lees meer

Marktdag NVGA en ledenvergadering

10 april 2019 - 10 april 2019

Lees meer