VVP 29 mei 2018


1-10 van 14 resultaten


Aandacht

Aandacht

Klantgerichtheid is al jaren hét modewoord in de financiële sector. Maar hoe geef je er invulling aan? Om de klant centraal te stellen, worden vele wegen...

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Duurzaam adviesfood. Onze gesprekspartners zijn hongerig naar antwoorden in de niet aflatende stroom van informatie, waar...

Voor wie doen we het allemaal?

Voor wie doen we het allemaal?

Financieel dienstverleners willen graag klantgericht zijn. Toch ligt de focus in de terugblik op een jaar nagenoeg alleen op de financiële resultaten. Doe...

Bied wat de klant past

Bied wat de klant past

Wat wil de klant? Er zijn weinig sectoren waar deze vraag zo van belang is als de financiële dienst-verlening. De impact van een niet-passende aov of hypotheek...

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan inntermediair Katy Reinerie 1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Vaak komt een klant met een specifieke vraag binnen, maar blijkt het achterliggende...

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Digitale tools zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We raken er steeds meer mee vertrouwd en we verwachten tegenwoordig van elke organisatie...

Haaks op de mores

Haaks op de mores

Manifesto is geen traditionele accountant. Met het verzorgen van de administratie alleen maak je namelijk allang het verschil niet meer. Hoe dan wel? Door persoonlijk...

Van visie naar ontwikkeling

Van visie naar ontwikkeling

Al sinds het ontstaan van het intermediair wordt er gesproken over het verbeteren van klantgerichtheid. Het belang ervan is echter nog nimmer zo groot geweest....

Klant moet directiekamer in

Klant moet directiekamer in

‘Het zou zoveel makkelijker zijn zonder klanten’, verzuchtte een medewerker van een bank onlangs in een workshop over een legendarische klantbeleving....

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Kansen genoeg voor adviseurs en verzekeraars. Het is niet alleen de verzekeringswereld die verandert, ook de financiële situatie van klanten verandert. De...

Events

De vierde industriële revolutie: mensen en werk

19 november 2019 - 19 november 2019

Lees meer

De waarde van financieel advies

13 december 2019 - 13 december 2019

Lees meer
Quote van de dag
Beste banken en verzekeraars, kunnen jullie eens overgaan op IDIN om klanten te identificeren. Hoeven wij geen paspoorten en kopie bankafschriften van klanten meer op te vragen en (versleuteld) op te sturen. Waarna jullie het weer niet kunnen openen...

Beste banken en verzekeraars, kunnen jullie eens overgaan op IDIN om klanten te identificeren. Hoeven wij geen paspoorten en kopie bankafschriften van klanten meer op te vragen en (versleuteld) op te sturen. Waarna jullie het weer niet kunnen openen...

Jeroen Wolfsen (MoneyWise) in tweet

Stelling

Adfiz pleit terecht voor verplicht label verkoopadvies

Recente editie
Recente editie

Wandelend over het Pieterpad peilt Peter Wormskamp in VVP 5 verder de staat van financieel adviserend Nederland. Richard Meinders (SVC Groep en VVP Ondernemerspanel) vraagt of zorgplicht een kopzorg is of juist een vanzelfsprekendheid. MoneyView (Onafhankelijk Financieel Spreekuur) en Fred de Jong (de beroepseer wordt in kaart gebracht en beschreven in een boek) doen een duit in het zakje van De Adviescampagne, waarmee VVP het aanzien van de financieel adviseur wil vergroten. In VVP 5 ook een verslag van het VVP Event Inkomen en natuurlijk nog veel meer praktijkinformatie in onder meer het onderdeel 'Ken je vak!'.

Bekijk de inhoud
Special Automatisering
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
VVP Special Klantgerichtheid
Special Automatisering