VVP 29 mei 2018


1-10 van 14 resultaten


Aandacht

Aandacht

Klantgerichtheid is al jaren hét modewoord in de financiële sector. Maar hoe geef je er invulling aan? Om de klant centraal te stellen, worden vele wegen...

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

Vijf vragen aan Bianca de Graaff

1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Duurzaam adviesfood. Onze gesprekspartners zijn hongerig naar antwoorden in de niet aflatende stroom van informatie, waar...

Voor wie doen we het allemaal?

Voor wie doen we het allemaal?

Financieel dienstverleners willen graag klantgericht zijn. Toch ligt de focus in de terugblik op een jaar nagenoeg alleen op de financiële resultaten. Doe...

Bied wat de klant past

Bied wat de klant past

Wat wil de klant? Er zijn weinig sectoren waar deze vraag zo van belang is als de financiële dienst-verlening. De impact van een niet-passende aov of hypotheek...

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan Kathy Reinerie

Vijf vragen aan inntermediair Katy Reinerie 1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Vaak komt een klant met een specifieke vraag binnen, maar blijkt het achterliggende...

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal

Digitale tools zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We raken er steeds meer mee vertrouwd en we verwachten tegenwoordig van elke organisatie...

Haaks op de mores

Haaks op de mores

Manifesto is geen traditionele accountant. Met het verzorgen van de administratie alleen maak je namelijk allang het verschil niet meer. Hoe dan wel? Door persoonlijk...

Van visie naar ontwikkeling

Van visie naar ontwikkeling

Al sinds het ontstaan van het intermediair wordt er gesproken over het verbeteren van klantgerichtheid. Het belang ervan is echter nog nimmer zo groot geweest....

Klant moet directiekamer in

Klant moet directiekamer in

‘Het zou zoveel makkelijker zijn zonder klanten’, verzuchtte een medewerker van een bank onlangs in een workshop over een legendarische klantbeleving....

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Mogelijk gemaakt door… uw adviseur

Kansen genoeg voor adviseurs en verzekeraars. Het is niet alleen de verzekeringswereld die verandert, ook de financiële situatie van klanten verandert. De...

Events

Positive Finance Afternoon

21 september 2021 - 21 september 2021

Lees meer

Finaleronde VVP Advies Award 2021

7 oktober 2021 - 7 oktober 2021

Lees meer
Quote van de dag
Wellicht dat, met de toename van het aantal starters dat een deel aflossingsvrij sluit, in de toekomst ook starters gebruik zullen kunnen maken van de werkelijke lastentoets.

Wellicht dat, met de toename van het aantal starters dat een deel aflossingsvrij sluit, in de toekomst ook starters gebruik zullen kunnen maken van de werkelijke lastentoets.

De Hypotheekshop

Stelling

Consumentenbond heeft gelijk: autopremie kan worden verlaagd

Recente editie
Recente editie

“De branche zou een zorgvuldigheidstoets door Kifid moeten toejuichen”, meent Polis Advocaten in de nieuwe VVP in een interview bij gelegenheid van het tienjarig bestaan van het kantoor. Verder in deze VVP onder meer deel drie van de reeks waarin provinciewinnaars van de VVP Advies Award 2020 een kijkje bieden in hun keuken van klantgerichtheid, verdere tips inzake Actief Klantbeheer en uiteraard weer veel vakkennis in ‘Ken je vak!’. In het katern Zakelijk & Inkomen meent Richard Meinders (SVC Groep) dat de zorgplicht bij zakelijk advies beter kan worden nageleefd, gaat NVGA-bestuurslid Valentina Visser in gesprek met Victor Insurance en denkt Marjol Nikkels (CS Opleidingen) dat de loondoorbetalingsplicht bij ziekte niet terug gaat naar één jaar. Ook worden lessen uit de renewals 2020 getrokken.

Bekijk de inhoud
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Klantgerichtheid
Special Automatisering
Special Slimmer Adviseren
Special Business Support
Special Digitale Transformatie
Special Cyber
Special Duurzaamheid & Innovatie
Special Verzekerd van je huis!
Special Bijzondere Risico's
ARAG-special Vertrouwen op het recht
Special Business Support