Écht persoonlijk advies

Tom Ehren Omniplan 2019

“Wij geloven in de kracht van écht persoonlijk advies. Een consument is alleen echt geholpen met persoonlijk advies inspelend op zijn/ haar klantvraag”, zegt Tom Ehren, Directeur Development bij Omniplan.

...

Waartoe is Omniplan op aarde?

We zijn begaan met de financiële toekomst van de consument. En willen iedereen in staat stellen zelf de regie te voeren en op ieder moment de juiste financiële keuzes te maken. Met ons Personal Finance Platform spelen we hierop in door het bieden van inzicht en advies rondom alle financiële thema’s.

Waarom gelooft Omniplan in de meerwaarde van persoonlijk onafhankelijk advies?

Wij geloven in de kracht van écht persoonlijk advies. Naast relevante (financiële) data speelt de klantvraag een belangrijke rol; zijn er specifieke behoeften of persoonlijke financiële doelen? Een consument is alleen echt geholpen met persoonlijk advies inspelend op zijn/haar klantvraag. Ook bij verregaande automatisering van het adviesproces zelf, blijft er behoefte bestaan aan de adviseur in de rol van wegwijzer en raadgever.

Waarom is automatisering hierbij cruciaal?

Personal Finance tools bieden ondersteuning aan het volledige adviestraject en geven een geactualiseerd volledig financieel overzicht van de financiele positie. Ook draagt het sterk bij aan efficiency; de tijd dat een adviseur met een klant bezig is wordt dermate verkort.

Wat kunnen we binnenkort verwachten?

Omniplan ontwikkelt dit jaar een compleet nieuwe advies ervaring voor haar gebruikers. De traditionele Adviesplanner wordt fundamenteel vernieuwd qua techniek en gebruikerservaring. Door aansluiting op het Personal Finance Platform en het gebruik van moderne techniek introduceren we een oplossing die naast financiële planning ook inzicht en advies voor vermogensplanning geeft. De nieuwste techniek zorgt ervoor dat het in de nabije toekomst flexibel is uit te bereiden met nieuwe modules en dat er continue productontwikkeling mogelijk is.

 

Reactie toevoegen

 
Editie
Meer over
Wacht niet af

Wacht niet af

“Wacht niet af. Er komen regels over wat onafhankelijk advies is. Belangrijker is dat een klant blij wordt van een duidelijke en objectieve onderbouwing...

Pro-actief klantenbeheer

Pro-actief klantenbeheer

De Nationale Hypotheekbond ondersteunt financieel adviseurs bij het invulling geven aan pro-actief klantbeheer. Directeur Jeroen Oversteegen noemt het belangrijk...

Digitale autonomie

Digitale autonomie

“Met de juiste digitale hulpmiddelen zijn we als industrie in staat om veel meer mensen te bedienen. Wij zijn ervan overtuigd dat met een dergelijke benadering...

Slimme data-oplossingen

Slimme data-oplossingen

Met de slimme data-oplossingen Lckr en Historisch databeheer van Ordina kunnen adviseurs een beter en vollediger advies geven. Lckr Met Lckr heeft uw klant...

Sneller, slimmer, efficiënter

Sneller, slimmer, efficiënter

“Met MeetingpointAdvies heeft TJIP een platform dat de concurrentiepositie van financieel adviseurs versterkt doordat zij sneller, slimmer en efficiënter...

Connecten van financiele data

Connecten van financiele data

“Wij geloven in een Connected Finance platform, dat de regie teruggeeft aan de consument door verbindingen te leggen tussen mensen, platformen en data”,...

Optimale taakverdeling

Optimale taakverdeling

Met Verne komen nieuwe commerciële mogelijkheden binnen bereik van tussenpersonen en volmachten, die vroeger exclusief door verzekeraars werden bediend. Aldus...

Efficiency in de keten

Efficiency in de keten

“Mensen vinden real time duidelijkheid, betrouwbaar advies en een snelle afhandeling belangrijk. Om dit voor elkaar te krijgen is digitalisering en automatisering...

Mens en technologie verbinden

Mens en technologie verbinden

“Blijf op maat gemaakte persoonlijke adviezen gegeven, waarbij het leren kennen van de klant erg belangrijk is om het juiste advies te kunnen geven.”...

De beste klantervaring

De beste klantervaring

“Wij geloven er sterk in, dat het hypotheekproces door gebruik van automatisering sneller en beter kan. Waardoor de consument en intermediair eerder duidelijkheid...