YES! WE HAVE LIFT OFF

(Blog door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) We have lift off: de VVP Academy - een samenwerkingsverband tussen VVP, Lindenhaeghe, Beeckestijn, CustomerTalk en C-profile - is een feit. Op vvp.lindenhaeghe.nl staat het gevarieerde startaanbod online en financieel professionals van Nederland geloof mij: gevarieerd is het zeker. U heeft wat te kiezen!

In het lanceringsfilmpje van de nieuwe site, kozen we bewust voor de metafoor van een opstijgende raket. Want we kunnen het met recht een vliegende start noemen! Vier opleiders die de handen ineen slaan, een kennispartner als verbinder én een nieuwe website waarop het aanbod gepresenteerd wordt (maar waar nog ruimte is voor meer): de sky is the limit. Zoals ik al zei, we kozen niet voor niets voor niets voor de iconische raket.

Ewald Bary (directeur Lindenhaeghe) zag de vergelijking wel zitten. "Door corona bevinden we ons
allemaal een beetje in het luchtledige", zette hij de metafoor luister bij. "We moeten op zoek naar nieuwe werelden en daarbij goed samenwerken en vertrouwen op, en leren van, data en techniek. Net als de crew van een spaceshuttle."

Platformen hebben de toekomst

Afijn, een Training Ruimtevaarttechniek zul je op vvp.lindenhaeghe.nl (nog) niet vinden maar wél een heleboel andere dingen die te maken hebben met samenwerken, techniek en ‘de nieuwe wereld’. Denk daarbij aan Succesvolle Sales met videobellen, NLP in Marketing en Sales en Customer Journey Mapping. Klinkt dat voor u ‘lichtjaren’ ver weg? Dan kunt u via de Academy óók gewoon PE-trainingen en/of gedegen opleidingen op gebied van Financiële Planning of Schuldhulpverlening volgen. Zoals we zeiden, de mogelijkheden zijn eindeloos.

De Academy is opgezet vanuit het idee dat platformen de toekomst hebben (de raket stijgt tenslotte ook op vanaf een platform!). Een platform brengt specialismen bij elkaar en voorkomt switchen tussen verschillende aanbieders. De Academy biedt daarom financiële vakkennis maar ook kennis op gebied van online marketing, digital selling, klantgerichtheid en social media. Het idee: elke professional maar ook elk financieel bedrijf, kan voor alle afdelingen de juiste trainingen inkopen via één kanaal. Want we zijn tenslotte niet allemaal adviseur in deze branche. We zijn ook ICT-er, marketeer, accountmanager of MT-lid.

Neemt u dus gerust eens een kijkje op ons nieuwe platform. Snuffelt u wat rond binnen de Academy en druk hier en daar eens op een knop. Voor u het weet starten de motoren en bent u – samen met uw collega’s – op weg naar een nieuwe ster eh... stip op de horizon.

Vvp.lindenhaeghe.nl

Reactie toevoegen

 
Meer over
De risico’s van de verkeerstuin

De risico’s van de verkeerstuin

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Menig kantoorvloer heeft tegenwoordig de uitstraling van een ouderwetse verkeerstuin. U weet wel, zo’n rubbergranulaatvloertje...

Het virus levert ons interessante verzekeringsvragen op

Het virus levert ons interessante verzekeringsvragen op

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Het coronavirus is hebberig. Het neemt veel. Mensenlevens om te beginnen. Maar het pakt ons ook pleziertjes, vrijheden, banen...

Na de coronacrisis (blog Lindenhaeghe)

Na de coronacrisis (blog Lindenhaeghe)

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) En toen hád ik dat visum voor Rusland eindelijk geregeld, gooide decoronacrisis roet in het eten. Afijn, hele vakantie...

Zoek de verschillen (blog)

Zoek de verschillen (blog)

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Een mens gaat wel eens met vakantie. Soms ‘gewoon’ naar Frankrijk of Spanje (Italië even niet..) en soms naar...

Vakbekwaamheids-escaperoom? (Blog Lindenhaeghe)

Vakbekwaamheids-escaperoom? (Blog Lindenhaeghe)

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Vorige week publiceerden wij een artikel in onze nieuwsbrief met daarin de voorzichtige conclusie dat de financiële sector...

Blote billen op het speelveld (blog Lindenhaeghe)

Blote billen op het speelveld (blog Lindenhaeghe)

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Tussen de kerstkransjes en de oliebollen door, viel me opeens een woord op. Of eigenlijk, een woordgroep. ‘Perverse transparantie’....

Doe mij maar (g)een handtasdekking! (blog Lindenhaeghe)

Doe mij maar (g)een handtasdekking! (blog Lindenhaeghe)

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Financiële producten zijn teveel op mannen gericht. Volgens strategisch onderzoekbureau Oliver Wyman liggen er enorme...

Het blijft Bijzonder

Het blijft Bijzonder

De tweede ronde (toetsweek) Bijzondere Examens is in aantocht! Een mooi moment om terug te kijken naar de eerste ronde, afgelopen zomer in juni. 39 mensen schreven...

Op tijd opladen

Op tijd opladen

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) Dachten we dat we eruit waren, blijkt het toch weer anders. Een burn-out wordt namelijk niet veroorzaakt doordat we te veel...

Zonder ‘branddriehoek’ geen reactie (blog Lindenhaeghe)

Zonder ‘branddriehoek’ geen reactie (blog Lindenhaeghe)

(door Esther Vuijsters, Lindenhaeghe) In al het ‘soft skills’-geweld waarmee we tegenwoordig om de oren geslagen worden, zouden we bijna vergeten dat...