Brand New Day: samen zorgen voor tevreden klanten

Advertorial Brand New Day november 2018

‘Je loog tegen mij…’ Online pensioenbank Brand New Day ging er aanvankelijk met gestrekt been in. De campagne was wellicht iets te scherp aangezet, oordeelt het eigenzinnige bedrijf nu. De boodschap, de klant op één, blijft echter overeind en Brand New Day wil samen met de adviseur vooruit. “Onze klanten hebben belang bij goed advies”, aldus oprichter Kalo Bagijn en Jan Willem Hoitsma, directeur Brand New Day PPI in VVP 3.

Maar de reclames vertegenwoordigen veel meer dan een rechtse directe voor de concurrentie. Ze komen volgens Bagijn voort uit oprechte verbazing en het idee dat de klant tekort wordt gedaan. “Het ging in bankenland vanaf de jaren negentig steeds vaker over waarde voor aandeelhouders. Waar bleef de klant in dit verhaal? Met BinckBank toonden we aan, dat we een beter product konden leveren voor een fractie van de kosten die grootbanken rekenden. Met Brand New Day hebben we hetzelfde neergezet. We streven naar een hoge klanttevredenheid, weinig verloop en continue kwaliteit. Ik wil ook alleen producten aanbieden die ik mijn moeder zou aanraden.”

Lees HIER het hele interview met Kalo Bagijn en Jan Willem Hoitsma in VVP.

Reactie toevoegen

 
BND: cryptovaluta populairste belegging onder ondernemers

BND: cryptovaluta populairste belegging onder ondernemers

De populairste belegging onder ondernemers zijn momenteel cryptovaluta. Bijna vier op de tien ondernemers belegt in 2023 in crypto, terwijl dat in 2021 nog maar...

VVP Ondernemersnetwerk en Brand New Day: vierdaagse training ‘Verdienen met vermogen’

VVP Ondernemersnetwerk en Brand New Day: vierdaagse training ‘Verdienen met vermogen’

VVP Ondernemersnetwerk en Brand New Day organiseren komend najaar de vierdaagse training ‘Verdienen met vermogen’ voor financieel advieskantoren. Dit...

Bijna veertig procent wil voor 65e stoppen met werken

Bijna veertig procent wil voor 65e stoppen met werken

Bijna vier op de tien Nederlanders willen al voor hun 65e stoppen met werken, dat is voor de meeste werkenden ruim twee  jaar eerder dan de AOW-gerechtigde...

Nieuw pensioenstelsel blinde vlek voor veel Nederlanders

Nieuw pensioenstelsel blinde vlek voor veel Nederlanders

De inhoud van het pensioenakkoord dat het Nederlandse pensioenstelsel grondig zal wijzigen, blijkt voor heel veel Nederlanders een blinde vlek. Bijna de helft (44...

"Nederlanders bezuinigen niet op pensioen"

"Nederlanders bezuinigen niet op pensioen"

"Ondanks de gestegen kosten, verminderen maar weinig mensen hun inleg voor pensioen en voor het creëren van een financiële buffer", aldus Brand New Day. Brand...

Brand New Day: pensioenbewustzijn neemt toe

Brand New Day: pensioenbewustzijn neemt toe

Brand New Day noteerde over 2022 een nettowinst van 10,2 miljoen euro (2021: 11,7 miljoen euro). De nettowinst daalde licht door grote investeringen in marketing,...

"Nederlanders willen meer controle over beleggingen pensioengeld

"Nederlanders willen meer controle over beleggingen pensioengeld

Veel Nederlanders willen meer controle krijgen over waar hun pensioengeld in wordt geïnvesteerd. Bijna de helft zegt het niet fijn te vinden dat ze momenteel...

Huishoudens kunnen door geldzorgen minder pensioensparen

Huishoudens kunnen door geldzorgen minder pensioensparen

De enorm gestegen kosten van levensonderhoud lijken veel Nederlanders ervan te weerhouden extra geld opzij te zetten voor hun pensioen. De helft van de mensen zet...

Pensioentweedeling onder zzp’ers: ‘onwetenden’ versus ’boven op de bal’

Pensioentweedeling onder zzp’ers: ‘onwetenden’ versus ’boven op de bal’

Er lijkt sprake te zijn, aldus onderzoek in opdracht van Brand New Day, van een tweedeling in de groep zelfstandigen en ondernemers als het om hun pensioenvoorziening...

Brand New Day: klanten houden vast aan beleggingsplan

Brand New Day: klanten houden vast aan beleggingsplan

Ondanks dalende beurskoersen hield 97 procent van de klanten van Brand New Day de afgelopen weken vast aan het beleggingsplan. Slechts drie procent maakte een deel...