Link Asset Services neemt FlexFront Groep over
Link Asset Services neemt FlexFront Groep over. Dylan Dresens, afkomstig van NHG, neemt per 1 januari de positie over van Antoinette Kalkman als managing director. Kalkman blijft betrokken als consultant.
FlexFront Groep omvat de serviceprovider FlexFront en midoffice-servicer Nationaal Hypotheek Loket (NHL).
Link Asset Services: "De overname stelt ons in staat kop-tot-staart servicing te bieden voor de Nederlandse hypotheekmarkt, een van de grootste leenmarkten van Europa."
In januari verwierf Link Asset Services al Novalink. In augustus werd begonnen met de bouw van een hypotheekplatform voor de Nederlandse markt. Dit samen met Leveris. In november werd Rik Douwes aangetrokken.
FlexFront bedient circa 1.700 hypotheekadviseurs/-kantoren. NHL accepteert namens twaalf geldverstrekkers, waaronder Nibc Bank, Munt, Vista en Argenta.
Reactie toevoegen
Meer over
Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer
Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...
Branche-initiatief Actief Klantbeheer positief over AFM-principes
De negen partijen verenigd in het branche-initiatief Actief Klantbeheer zijn positief over de AFM-principesdoorlopende ondersteuning van klanten en zien de principes...
Serie Actief Klantbeheer, deel 11: mensen helpen, juist ook in slechte tijden
Er komen tal van wijzigingen af op huiseigenaren die gevolgen kunnen hebben voor de betaalbaarheid van de hypotheek. "Het is dan ook van belang om klanten op tijd...
Serie Actief Klantbeheer, deel 10: van modern visitekaartje naar slim actief beheer
"Wie weet wat er loopt bij z’n relaties en daar proactief op inspeelt, blijft ertoe doen: er valt wat te besparen op de hypotheek, het verzekeringspakket...
Groen licht voor opleiding Actief Klantbeheer
De opleiding Actief Klantbeheer gaat na een geslaagde pilot officieel op 2 december 2021 van start. De opleiding is ontwikkeld in het kader van het initiatief...
Serie Actief Klantbeheer, deel 9: kwalijk misverstand Consumentenbond biedt ook kansen
"Welke hulp heb je tussentijds nodig bij hypotheken met een rentevaste periode van 20 jaar?' Met deze retorische vraag stelde de Consumentenbond de waarde van...
Doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer onder adviseurs!
Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...
Serie Actief Klantbeheer, deel 8: waagt u de sprong?
"We willen het allemaal. Loyale klanten. Loyale klanten zijn binnen handbereik als u uw mindset hierop aanpast. Adviseren over een passende financiële oplossing,...
Serie Actief Klantbeheer, deel 7: versla de varkenscyclus!
"Je ziet het op dit moment gebeuren. Er zijn relatief veel nieuw toetredende financieel dienstverleners op de hypothekenmarkt. Oud-werknemers van banken die voor...
Serie Actief Klantbeheer, deel 6: maak er een gezond businessmodel van
“Adviseurs zijn geen filantropische instellingen. Actief klantbeheer kost een adviseur tijd en diezelfde tijd is zo hard nodig om klanten te helpen bij nieuwe...